Photography | Room details [#2]


Sinds ik mijn kamer helemaal heb veranderd (in februari), ben ik veel meer bezig met hoe mijn kamer eruitziet en met de decoratie. Ik ben de laatste tijd dan ook veel vaker in de Action te vinden, om te kijken of er weer nieuwe leuke dingen zijn die wel een plaatsje verdienen op mijn kamer. Zo ook alweer een tijdje geleden, toen ik er samen met mijn moeder een bezoekje aan bracht. Ik was niet van plan om veel uit te geven - maar zoals het altijd gaat bij de Action, ging ik weer naar huis met een volle Action tas. Ik heb mijn nieuwe aankopen gelijk een mooie plek gegeven in mijn kamer, en ik ben heel blij met hoe het er nu uitziet! Kijk maar mee naar de foto's die ik maakte...


Bij de Action kocht ik onder andere een witte houten hart, waar ik hout stukjes (Xenos) in heb gedaan. Vervolgens heb ik er een paar kleurrijke kaarsen in gezet, zodat het heel vrolijk wordt! Alle kaarsen komen ook van de Action. Ook kocht ik een deurhanger omdat dat altijd handig is (en omdat ik deze erg leuk vond plus hij perfect paste bij mijn nieuwe kamer) en een mok. Het leuke aan de mok is dat het een schoolbordverf op zit en je er dus op kunt schrijven met krijt! Ten slotte kocht ik nog een leuk bloemetje (die natuurlijk nep is). Ik vond de kleur erg mooi passen in mijn kamer.

Wat vind je van mijn nieuwe decoraties in m'n kamer?