Roomtour | Een kijkje in mijn kamer

Na veel vragen ernaar heb ik 'm dan eindelijk opgenomen: een roomtour! De reden waarom ie' nu pas online komt, is omdat ik pas begin dit jaar mijn kamer helemaal heb veranderd. Hiervoor had ik een kamer met paardenbehang en veel vrolijke oranje strepen, wat ik allemaal niet meer mooi vond. Begin dit jaar is het behang eraf gehaald en in plaats daarvoor is er verf gekomen. Verder heb ik mijn kamer ook wat anders ingericht, en nu ben ik er helemaal tevreden mee! Daarom leek het me nu het perfecte moment om de roomtour op te nemen. Ik schrok wel van de tijd toen ik bezig was met het bewerken, ik wist niet dat het zo lang duurde om mijn kamer te laten zien, haha!

En oja, voordat je het filmpje kijkt: dit is een van de eerste keren dat ik filmde met mijn Canon EOS 1100D, dus op sommige momenten is het geluid wat raar en heel zacht. Dit wordt over een tijdje weer beter! Verder zeg ik ook heel vaak 'enzovoort' in de video, daar stoorde ik me heel erg aan toen ik het keek maar ja, veel kan ik er nu niet aan veranderen, haha :). Veel kijkplezier!


Wat vind je van mijn kamer?