Photography | Room details

Afgelopen weekend heb ik eindelijk mijn kamer geverfd! Dit wilde ik al heel erg lang, omdat ik daarvoor behang had wat ik echt totaal niet mooi meer vond. Het was echt tijd voor vernieuwing en daarnaast ook voor een grote schoonmaak in mijn kamer. Omdat ik een vloer heb met witte/oranje strepen (die niet weg kon) moest ik de kleuren daar wel aan aan passen, maar ik vind dat het goed is gelukt. Ik ben van plan om binnenkort ook (eindelijk!) een room tour op te nemen, maar voor nu alvast wat foto's.

Ik heb helaas geen foto's van hoe het er eerst uitzag in mijn kamer, maar ik kan je vertellen dat het heel erg veranderd is. Ik heb nu in plaats van drie muren met druk behang, één witte muur, één muur met donker taupe en één muur met wat lichter taupe. Zoals je kan zien op de foto's heb ik vier fotolijstjes boven mijn spiegel hangen, dit maakt het wat minder saai en ziet er ook nog eens leuk uit. Hiervoor had ik ook al een kledingstok, maar nu hangt ie' meer naar boven waardoor er ook een schoenenrek onder past. Bij het opruimen vond ik ook een speaker terug waarvan ik dacht dat ie' het niet deed, maar hij doet het dus wel! Als ik mijn iPod aan de speaker aansluit, klinkt het geluid zoveel mooier. :)

Wat vind je van mijn kamer hoe ie' er nu uitziet en wat vind je van de foto's?