Merry Christmas

Hi, kennen jullie me nog? Ik ben een tijdje (of ja, je kunt het ook wel een tijd noemen) weggeweest, maar ik wil jullie heel graag fijne feestdagen wensen! Hopelijk hebben jullie gister al een hele mooie en gezellige Eerste Kerstdag gehad, en hopelijk vandaag één net zo goede/nog betere Tweede Kerstdag. Ik heb gisteren al weer veel te veel gegeten, dus dat wordt nog wat vandaag, haha. 

Zoals jullie misschien al wel is opgemerkt, heb ik een andere lay-out. De lay-out is nu clean en simpel, maar ik vind de rustige kleuren ook wel erg leuk. Hij is nog niet helemaal af (je ziet hier en daar nog een paar fouten), maar die hoop ik in de komende dagen te veranderen. 

De reden waarom ik zo'n lange tijd (meer dan één maand, dat is echt heel veel voor mij) niet heb geblogd, is weer heel cliché. Tja, school. De laatste weken voor de kerstvakantie waren echt heel druk, en op zo'n moment gaat school echt voor. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik door deze drukte ook niet zo'n zin meer had in bloggen. Ik probeerde vaak een artikel te maken in een tussenuur, maar dan betrapte ik mezelf er ook op dat ik er niet alle tijd voor nam en het soms een afgeraffeld artikel werd. En dat vind ik jammer. 

Toch probeer ik nu de draad weer op te pakken. Nu heb ik kerstvakantie, maar het is alsnog erg druk. Maar, wel leuk druk! Ik heb de afgelopen tijd ook heel veel leuke dingen gedaan, waarvan ik niet kan wachten om ze met jullie te delen. Afgelopen weekend heb ik Sinterkerst gevierd met vriendinnen, maandag heb ik Kerst gevierd met bloggers en volgende week ga ik het nieuwe jaar in met Romy, Jessy en Linda. En op Nieuwjaarsdag gaan we de Nieuwjaarsduik doen! Dat heb ik nog nooit gedaan, dus ik wil het echt een keer doen. Een beetje spannend vind ik het wel, haha. 

Zo, ik hoop dat ik jullie nu goed op de hoogte heb gebracht! Ik ga me nu snel klaarmaken om straks naar mijn oom en tante te gaan. Ik heb al foto's gemaakt van mijn Kerst outfit- en look, dus die zullen binnenkort online komen. 

Ik wens jullie nog een hele fijne Tweede Kerstdag en alvast een happy 2015! 

XXX Myrthe