Outfit | Favorite season

Zo, de outfits zijn de laatste tijd niet te missen op IHBF! Ik vind het gewoon zó leuk om outfit foto's te maken, al helemaal als ik een mooie plek heb gevonden. Gisteren fietste ik naar het bos hier in het dorp, en vond toen deze prachtige plek. Het was ook nog eens geweldig weer, en dat op 1 november! Kijk je mee naar mijn outfit?

Hoewel het lekker weer was, droeg ik wel een herfstige outfit. Ik droeg mijn donkergroene blouse weer eens, gecombineerd met een kanten top die ik van mijn zusje had geleend. Ook droeg ik mijn nieuwe laarzen van Loavies, voor het eerst in een outfit post! Ik vind ze geweldig, maar ik vind het best moeilijk om ze te combineren. Ik heb namelijk vooral zwarte laarzen, en die kun je overal wel bij combineren. Bruin vind ik dan toch een wat moeilijkere kleur. Weten jullie misschien nog leuke combinaties?

kanten top new yorker 
blouse primark
broek h&m
laarzen loavies

Wat vind jij van mijn outfit? En hoe zou jij deze laarzen combineren?