Random outfits #13

Tijd voor random outfits nummer 13! De afgelopen maand heb ik niet zo extreem veel foto's van mijn outfits gemaakt. Dit komt vooral doordat het 's morgens vaak nog te donker was en toen ik thuis kwam ook, óf ik vergat het. Toch heb ik 12 outfits weten te fotograferen met mijn iPod! Kijk maar mee...
Outfit 1:  Deze eerste outfit stelde ik samen naar aanleiding van mijn artikel met negen herfst outfits (klik). Tijdens de foto's maken kwam ik ineens op dit setje, dus ik kon het niet laten om het setje de volgende dag écht aan te doen. Ik vind de combinatie erg leuk, hoewel ik het jurkje wel wat te kort vind. In combinatie met de blouse die juist erg lang is, lijkt ie' daardoor nog korter, haha. Ik heb de blouse ook om mijn heupen gedragen, en op die manier vond ik het nog leuker staan. Zo zou ik 'm dus zo weer dragen. De blouse en de oorbellen komen van de H&M en de rest van de Primark.

Outfit 2: Zo'n soort outfit heb ik de laatste tijd vaak gedragen. Je zult in de rest van dit artikel de laarzen nog vaak voorbij zien komen, want ik vind ze zó leuk en ze zitten ook nog eens heerlijk. Verder draag ik een simpele witte top- en zwarte broek van de H&M en een spijkerjas van de Primark. De laarzen komen trouwens ook van de Primark!

Outfit 3: En deze outfit lijkt er heel erg op, alleen draag ik hier een spijkerblouse in plaats van een spijkerjas. Deze spijkerblouse komt ook van de Primark. Wat vinden jullie leuker staan? De spijkerjas of de spijkerblouse?

Outfit 4: En bijna weer dezelfde outfit, maar dan met deze leuke blokjesblouse. De blouse (H&M) is eigenlijk van mijn tweelingzus, maar ik heb 'm de afgelopen tijd vaak van haar geleend haha. Ook draag ik hier mijn 'lange' oorbellen  (H&M), daar kreeg ik zo veel complimenten over op school!

Outfit 5: Dit is ook een outfit die ik de afgelopen tijd vaak heb gedragen. Deze blouse (Primark) is mijn favoriete blouse voor dit seizoen, ik vind de kleur geweldig! Ook de broek (H&M) vind ik heel tof. De broek is highwaisted en zit daarom echt heel lekker. En natuurlijk mijn favoriete laarzen...

Outfit 6: Na al die broeken, vond ik het wel weer eens tijd voor een rokje. Ik koos voor mijn favoriete skater skirt, deze bordeauxrode van de H&M. Ik combineerde 'm verder simpel met een wit shirt van de H&M.

Outfit 7: Deze combinatie vind ik erg geslaagd, ook vooral voor dit seizoen. Deze outfit zou ik zo weer gaan dragen!

Outfit 8: Het leuke aan je kledingkast opruimen is dat je altijd kledingstukken terug vindt. Zo ook deze donkergroene top! Ik kocht ´m iets van twee jaar geleden bij de New Yorker.

Outfit 9: Oh, wat hou ik toch van deze vest van de Primark! De vest is niet alleen lekker warm, maar ik vind de print ook erg leuk. Ik besloot om deze spijkerbroek (van de H&M) weer eens te dragen (tja, die had ik ook ontdekt tijdens het opruimen van mijn kledingkast).

Outfit 10: Bij mijn laatste bezoekje aan de Primark kocht ik deze héle warme en dikke tartan sjaal. Ik vind 'm echt geweldig en al zeker noodzakelijk voor 's morgens op de fiets. Hoe ik 'm hier draag, vind ik het leukst. Je kunt 'm ook nog een keer omslaan, maar dat is zó warm dat ik bijna stik, haha.

Outfit 11: Dit is zeker weten één van mijn favoriete outfits van dit artikel. Hier had ik net mijn Loavies bestelling binnen en ik besloot gelijk mijn nieuwe jas/vest en schoenen aan te doen. Eigenlijk is het een jas, maar nu, in de herfst en winter, draag ik 'm meer als vest. In de lente en zomer ga ik 'm gebruiken als jas. Hoe handig? De schoenen vind ik ook erg tof, ze passen óveral bij.

Outfit 12: Deze outfit droeg ik afgelopen week, toen ik de hele dag aan het leren was voor mijn tentamens. Ik koos voor een warme en lange vest, omdat het zó koud was. Volgens mij kocht ik de vest ooit bij de Kruidvat, iets van twee à drie jaar geleden. Verder draag ik nog een bloemetjes top van de Primark.

En dat waren alle outfits alweer! Mijn favoriete outfits zijn 1, 4, 7 en 11. Wat is/zijn jouw favoriete outfit(s)?