Outfit | We never go out of style

Nu het wintertijd is, wordt het pas echt lastig voor bloggers om foto's te maken. Elk jaar is het weer een race tegen de klok om na school (outfit)foto's te maken. Gisteren had ik gelukkig de hele dag vrij, maar ik was de hele dag bezig met het leren van mijn laatste tentamen (die heb ik vandaag, spannenddd). Aan het eind van de middag besloot ik nog snel outfit foto's te maken in het park (op precies dezelfde plek als de vorige keer). Ik ben blij met het resultaat, maar ik merkte wel dat het wel héél snel donker werd.

Ik droeg een jas van mijn tweelingzusje, ik vind 'm zo leuk! Ze kocht 'm vorig jaar bij de Primark voor (volgens mij) maar negen euro. Dat is toch niets voor zo'n mooie jas?! Verder besloot ik mijn witte blouse met kruisjes weer eens aan te doen, want dat was een hele tijd geleden. Verder had ik mijn favoriete highwaisted broek aan en natuurlijk mijn cut-out laarsjes. 

blouse h&m
broek h&m
jas primark
ketting primark
laarzen primark

Wat vind jij van de jas? En de rest van mijn outfit?

Pssst: Happy Halloween!