Outfit | Out of the woods

Deze titel, speciaal omdat het nieuwe liedje van Taylor Swift (die deze naam heeft) vandaag is uitgekomen. En eigenlijk ook omdat ik deze foto's in het bos maakte. Afgelopen zondag wilde ik graag outfit foto's maken, maar niet op de plek (naast mijn huis) waar ik meestal foto's maak. Daarom besloot ik om een stukje te gaan fietsen met m'n camera en statief en uiteindelijk kwam ik bij dit plekje! Het was wat gedoe met de zelfontspanner en scherpstellen op een boom, maar het is me gelukt. En ik ben tevreden!

Gelukkig kwamen er maar twee mensen langs die aan het wandelen waren, en toen bekeek ik net de foto's. Dat vind ik nog steeds wat awkward, haha! Maar ik ga het zeker nog een keer doen, foto's maken op een andere plek in mijn eentje. De outfit die ik droeg is naar mijn mening perfect voor dit seizoen. De bordeauxrode kleur blijft trending dit seizoen en ook lange (maar warme!) vesten kunnen dit seizoen niet ontbreken in je kledingkast. Natuurlijk konden mijn cut-out boots wederom niet ontbreken in deze outfit, net zoals mijn statement ketting. 


top h&m
broek h&m
cardigan primark
ketting primark 
laarzen primark

Wat vind jij van mijn outfit? En de foto's?