Outfit | Groene flannel

Na een paar dagen afwezigheid ben ik weer terug! Deze week had ik het erg druk met school waardoor ik helaas geen tijd had voor bloggen. Maar nu is dat voor een tijdje over, want ik heb herfstvakantie! Nu heb ik dus meer tijd om te bloggen, maar daarnaast moet ik ook goed leren voor de tentamenweek die ik gelijk na de vakantie heb. Aangezien ik in mijn examenjaar zit wil ik me hier natuurlijk goed op voorbereiden. Maar dat komt wel goed :). Deze outfit foto's maakte ik gisteren. Ik besloot om voor de verandering mijn haar eens anders te doen en toen kwam dit eruit. Het is nog niet zo mooi als ik het zou willen, maar voor de eerste keer vond ik het er best leuk uitzien!

top H&M
blouse H&M
broeklegging Primark
laarzen Primark
ketting H&M

Wat vind jij van mijn outfit? En heb jij ook herfstvakantie?