3 x outfits met Loavies items

Afgelopen week schrok ik me rot, ik wilde net de dagelijkse vlog van Mascha bekijken toen ik ineens een tweet van Martine kreeg. Aangezien Martine en Willemijn één van mijn favoriete bloggers zijn ging mijn hart gelijk harder slaan, haha. Al snel kwam ik erachter waar de tweet voor was: ik had hun winactie t.w.v. €100 shoptegoed van Loavies gewonnen! Het enige wat je er voor hoefde te doen was het Instagram account van Loavies volgen (wat ik al deed) en een reactie achter te laten op de foto van Martine. Ik liet een reactie achter met de veronderstelling dat het een wel een héle kleine kans zou zijn dat ik won (kom op, van de ongeveer 2000 mensen die meededen kon ik toch nooit de winnaar zijn?!), maar een paar dagen later bleek ik het toch de gelukkige te zijn!

Nadat ik het nieuws tot me had ingewerkt (wat eigenlijk nog wel een paar dagen nodig had), surfde ik naar Loavies. Al eerder had ik er opgekeken en weg gezwijmeld bij de leuke kleding die ze hebben, maar nu ik er ook echt wat kon kopen ging ik er wat beter naar kijken. Uiteindelijk kwam ik op drie hele toffe items, waarvan ik denk dat ik ze ga bestellen! Het leek me leuk om met deze drie items drie outfit setjes te maken, zodat ik al een paar combinaties weet. Kijk maar mee!

Het eerste item wat mij gelijk heel erg opviel, was deze lange jas/blazer/vest. Ik ben de laatste tijd helemaal weg van zulke lange vesten, ze staan niet alleen leuk, maar ze zijn (meestal) ook simpel te combineren en het zit heerlijk comfy. Deze vest is dan wat moeilijker om te combineren maar ik vind de print zó tof. In deze outfit heb ik 'm met minder opvallende items gecombineerd zodat alle aandacht naar de vest gaat. De vest kost €49,95.

Deze schoenen vind ik ook al zo leuk! En eigenlijk heb ik ze ook dringend nodig. Ik draag nu nog mijn lage witte (neppe) All Stars van de New Look, maar die zien er echt niet meer uit. Ik heb ze zelfs al een paar keer in de was gedaan, maar ze worden echt niet meer schoon. Daarom heb ik echt een nieuw paar gympen nodig, en deze zijn daar perfect voor! Ze zijn erg simpel, maar daarom makkelijk om te combineren. En nog een voordeel, ze kosten maar €19,95!

Het laatste item waarvan ik denk dat ik ze ga aanschaffen, zijn deze enkellaarzen (plaatje rechts)! Ik vind deze (klik) laarzen van Invito echt heel erg leuk, en deze van Loavies lijken er wel een beetje op. Wat scheelt is dat ze maar €34,95 kosten, dus dat is 2,5 (!) keer minder duur als die van Invito. Ik vind het witte shirt die je in deze outfit ziet ook wel erg leuk (en héél combineerbaar), maar eigenlijk heb ik wel genoeg van zulke T-shirts...

Wat vind jij van de drie items die ik wil kopen van mijn €100 shoptegoed? & welke outfit vind jij het leukst en zou jij het ook zo combineren?