Shop her style | Behati Prinsloo

Mijn inspiratie voor outfits haal ik vaak van outfits van andere mensen. Vaak van plaatjes uit tijdschriften of van Weheartit en Lookbook, maar een andere belangrijke bron zijn natuurlijk ook: celebs! Zo heb ik een paar stijliconen waaronder Louise Roe, Lauren Conrad en Jennifer Lawrence en sinds kort kan ik daar een nieuwe celeb aan toevoegen: Behati Prinsloo!

De naam klinkt je misschien niet gelijk bekend in de oren (to be honest, dat deed het ook niet bij mij), maar Behati is een model. Ze komt uit Zuid-Afrika (daar is ze ook ontdekt) en sinds 2008 hoort ze bij de ''Angels'' van Victoria Secret. Haar man komt je waarschijnlijk wat bekender voor, ze is namelijk (nog in dit jaar!) getrouwd met Adam Levine, de leadzanger van Maroon 5. Ik vond toevallig een outfit van Behati, en toen ik meer outfits van haar ging opzoeken kwam ik erachter dat ze echt een hele leuke kledingstijl heeft! Daarom heb ik een paar outfits opgeslagen en de kledingstukken in die outfit zo goed mogelijk te vinden. Kijk maar mee!
 1) dorothy perkins 2) forever 21 3) h&m 4) urban excess 5) h&m 6) new look 7) mode operandi

1) h&m 2) house of fraser 3) fossil 4) h&m 5) kenneth cole


1) topshop 2) phoebe 3) pull and bear 4) h&m 5) ray-ban 6) topshop 7) shoppingner 8) nordstrom


1) come get fashion 2) ray-ban 3) new look 4) phoebe 5) shoppingner 6) h&m 7) nordstrom 8) topshop

Leuke stijl heeft ze, hè?! Ik kan in ieder geval zeker inspiratie halen uit haar stoere, maar toch ook casual outfits!  

Wat vind jij van de kledingstijl van Behati? En heb jij een stijlicoon (zo ja, wie)?