Outfit | Scottish

Vergeet maar even dat het vandaag 25 graden wordt, want ik zit al helemaal in de herfst stemming. Die 25 graden is natuurlijk helemaal niet verkeerd voor september, maar ik vind de kleding in de herfst op de een of andere manier toch altijd leuker. Net zoals vorig jaar ben ik voor het najaar vooral gek op de tartan print. Deze print vond ik vroeger al leuk, want ik vond deze sjaal een tijdje geleden toen ik mijn kast opruimde. Volgens mij kocht ik deze toen ik in groep 7 zat (zes jaar geleden), dus grappig om te zien dat het nu weer in is!

Foto's door Merel

Wit T-shirt MS
Broek H&M
Tartan sjaal Skooter
Schoenen New Look 
Lipstick Essence 03 Dare To Wear (longlasting lipstick)

Ik weet niet meer zeker waar ik de sjaal kocht, maar ik gok dat het Skooter was - Skooter is een kledingwinkel in het noorden, waar ik vroeger bijna al mijn kleding kocht. Ik combineerde mijn tartan sjaal vrij simpel, maar wel met rode lippen! Ik draag het niet zo vaak, maar ik vind het toch wel erg mooi. 

Wat vind jij van mijn outfit?