Outfit | Aztec jumper

Oh, wat heb ik genoten van het weer de afgelopen dagen! Ik wilde schrijven ''het is net zomer'' maar dat is het natuurlijk ook nog, haha. Toch vind ik het nog wel lastig wat ik op zo'n warme dag aan moet doen. 's Morgens op de fiets naar school is het namelijk best koud (dan heb ik zelfs mijn jas aan!), maar 's middags is het juist heel warm. Daarom ging ik afgelopen donderdag nog wel voor een lange broek, maar wel een bijzondere lange broek. Namelijk deze, met héél veel scheuren! Deze combineerde ik met de aztec trui van mijn zusje. De trui lijkt misschien erg warm, maar hij is juist erg luchtig. 

Foto's door Rianne
Trui H&M
Broek Primark
Ketting Primark
Sandaaltjes Primark 

Ik vind de foto's zo mooi gelukt! Alle credits gaan naar Rianne :). Ik kan niet wachten om (outfit)foto's te maken in het bos als het écht herfst is. Wat zal dat een mooi effect geven met alle verkleurde bladeren! 

Wat vind jij van mijn outfit en de foto's?