Vakantie 2014 outfits ☼

Inmiddels heb ik er alweer twee weken school op zitten, en zijn alle outfits van de vakanties online gekomen. Ik was van plan om deze vakantie veel outfit foto's te maken en uiteindelijk is dat goed gelukt: het zijn er maar liefst zes! En ze zijn allemaal van een andere, mooie plek. Ik besloot om de zes outfits van de vakantie naast elkaar te zetten voor een mooi overzicht. Ik ben benieuwd welke vakantie outfit jullie het leukst vinden!

Mijn favoriete outfit is nummer 2! Van alle plaatsen die we hebben bezocht heeft Cannes de meeste indruk op me gemaakt, misschien ook wel omdat de eerste plaats was die we hebben bezocht in Zuid-Frankrijk. De outfit van die dag vond ik perfect, ik vind het een erg leuke combinatie die ik komende zomers vast en zeker nog vaker ga dragen. Net zoals de andere outfit trouwens, want die vind ik ook allemaal heel geschikt voor in de vakantie! 

Welke vakantie outfit is jouw favoriet?