Sunkissed Summer Tag ☼

Zo, het is wel even geleden dat ik een tag heb gedaan! Ik vind het altijd erg leuk om een tag te doen die met het seizoen te maken heeft, dus toen ik deze zomer tag tegenkwam hoefde ik niet lang te twijfelen. Ik zag de tag bij de YouTuber Lexie, zij is ook de gene die de tag heeft bedacht. Ik heb 'm wel iets aangepast (zoals ik meestal doe), maar alle credits gaan natuurlijk naar Lexie! Ben je ook benieuwd of ik meer hou van het strand of een zwembad, wat mijn favoriete zomer herinnering is en wat mijn favoriete liedje voor de zomer is? Lees dan snel verder!

When did/do you get out of school?
Poeh, dat voelt alweer als een hele tijd geleden! Mijn laatste tentamen was op 25 juni, maar daarna moest ik nog wel een paar keer op school komen, o.a. om mijn boeken in te leveren en mijn rapport op te halen.

Beaches or Pools?
Hmm, dit is wel een moeilijke. Wij wonen heel dichtbij een strand, dus als het warm weer is ga ik daar vaak heen. Maar aan de andere kant vind ik een zwembad ook wel fijn, omdat dat schoner is. Toch vind ik voor de echte 'summer feeling' een strand leuker! Vorig jaar gingen we op vakantie naar Oost-Duitsland en daar vond ik het strand echt geweldig. De Oostzee heeft hele hoge golven, dus dat was echt heel erg leuk!

Are you going on any summer vacations? If not, what's your dream summer vacation?
Jup, ik ga op vakantie naar Frankrijk voor twee weken! Ik zeg nu ga, maar wanneer jullie dit lezen ben ik óf nog op vakantie of ik ben net terug, haha.

What's your most fun summer memory?
Er zijn er zo veel! Ik vond de afgelopen twee zomers toch het leukst, in 2012 gingen we naar Parijs en in 2013 naar Berlijn (onder andere). Ik vond het geweldig om deze twee steden te bezoeken. En verder kijk ik ook met een heel leuk gevoel terug naar de uitjes naar het strand!

Does your skin tan or burn?
Het zit er een beetje tussenin. Mijn huid verbrandt niet gelijk, maar ik word ook niet snel bruin. Ik ben echt jaloers op de mensen die maar eventjes in de zon hoeven te zitten en dan al hartstikke bruin zijn. Maar ik mag niet zeuren, want ik wordt wel een beetje bruin (na een hele zomer in de zon te zijn).

How do you wear your hair in the summer? (down, ponytail, ombre, dip dye, etc.)
Dat is heel verschillend! Ik hou van het variëren van haarstijlen. Op een warme dag (vanaf 23 - 25 graden) draag ik mijn haar meestal wel in een staart of knot. Een vlecht vind ik ook altijd leuk in de zomer, en al helemaal als je er mee gaat slapen en je de volgende dag slag in je haar hebt. Mijn haar is van nature goudblond, en door de zon wordt het nog wel iets lichter.

Favorite/must-have nail polish for summer 2014?
Daar maakte ik een tijdje geleden al een speciaal artikel over, klik hier om dat te lezen. Daar liet ik allemaal nagellakjes voor de zomer zien, maar mijn favoriet is toch wel mijn mintblauwe nagellakje van Barry M, die je hierboven op de foto's kunt zien.

Would you rather spend a summer day outside in the pool or inside watching Netflix?
Die is niet zo moeilijk, ik zou liever een dag doorbrengen bij/in het zwembad! Heerlijk. Als ik niet in het water ben lees ik wel een boek. Ik ben echt een boekenwurm, en er is niets lekkerder dan om buiten te lezen, als het warm weer is. Ik heb trouwens niet eens Netflix, haha. Ik hoor er wel hele goede dingen over! Ik vind het ook leuk om een serie/film te kijken, maar dat doe ik liever als het slecht weer is.

Sunglasses or hats?
Een zonnebril! Ik draag eigenlijk nooit een hoed, hoewel het nog niet eens zo verkeerd zou zijn. Ik kan echt niet zonder een zonnebril in de zomer..

What is YOUR song of the summer?
Een tijdje geleden deelde ik mijn zomer playlist met jullie, daar staan al mijn favoriete nummers voor deze zomer in! Twee liedjes die op dit moment toch mijn favoriet zijn, zijn Summer van Calvin Harris en Habits van Tove Lo.

Bikinis, Tankinis, or One Pieces?
Ik draag altijd een bikini. Ik neem drie setjes mee voor op vakantie, maar ik heb één favoriet die ik bijna altijd draag.

Must have summer makeup product?
Ik kan op een zomerse dag níét zonder highlighter. Dat vind ik zo'n geweldig product. Soms gebruik ik een highlighter poeder, maar vaker gebruik ik mijn highlighter pen van Catrice. Daarmee kan je de highlighter heel precies aanbrengen op je gezicht.

You're on the boardwalk and your stomach is grumbling. What's your go-to summer beach food?
Fruit! Op de een of andere manier eet ik in de zomer veel meer fruit dan in de winter. Vooral watermeloen vind ik de perfecte zomer snack. Maar ook aardbeien en druiven vind ik heerlijk om van te snacken.

What's your favorite thing about summer?
Mag ik ook meerdere dingen noemen? Vakantie, warm weer en lekker eten!

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen, ik vond het in ieder geval erg leuk om 'm in te vullen! Ik heb alleen de laatste twee foto's van Weheartit gehaald, maar de rest van de foto's heb ik zelf gemaakt. Voel je vrij om de tag over te nemen!

Wat is jouw must-have zomer product?