Outfit | Roze gevlekte shirt

De eerste outfit van de vakantie! In deze outfit droeg ik mijn nieuwe T-shirt (in deze outfit dus alvast een voorproefje voor de shoplog die er aan komt!). Ik had 'm eigenlijk gekocht als sport shirt, maar ik kwam erachter dat ie' 'normaal' ook wel erg leuk staat. Ik vind de 'vlekjes' die er in zitten zó leuk. Zulke shirts zie je de laatste tijd sowieso veel, vooral bij de H&M. Een minpuntje is wel dat het shirt een beetje doorschijnt, dat zie je ook goed op de foto's. Nou vond ik dat in dit geval niet zo erg, omdat we gingen zwemmen en ik mijn bikini er onder droeg, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Ik combineerde het shirt heel simpel met spijkershorts en All Stars look-a-likes. 


T- Shirt H&M
Shorts H&M
Schoenen New Look
Armbandje Gekregen van een vriendin

De foto's zijn gemaakt in Gigny-dur-Saone, op de tweede camping. Bij de camping hoorde een heel mooi kasteel. Daar moest ik natuurlijk ook een paar foto's maken van de omgeving!

Wat vind jij van zo'n 'gevlekt' T-shirt?