Outfit | Plaid blouse

Jee, wat is het warm terwijl ik dit schrijf. Niet dat ik het erg vind, want ik hou ervan. Alleen mag het soms wel iets afkoelen, haha. Misschien dat het vandaag, wanneer dit artikel online komt wel heel koud is. Ik hoop het niet, want ik heb een heel zomerse outfit voor jullie in petto! Deze outfit draag ik vandaag (18 juli). Vanavond (wanneer ik dit schrijf) ga ik naar de nacht van Winschoten. Onder andere Thomas Berge en Go Back To The Zoo treden op, dus dat lijkt me wel leuk om even naar te kijken. Vanavond blijft het rond de 25 graden, dus ik hou dit gewoon aan. En als ik het koud krijg, kan ik altijd nog de blouse aandoen!

T-shirt MS
Short Primark
Blouse Primark
Sandaaltjes Primark
Armband Zelfgemaakt (loomen)
Zonnebril C&A

Wat vind jij van deze zomerse outfit?