Back to school outfit

Over vier dagen is mijn zomervakantie alweer voorbij... Het ging voor mijn gevoel echt veel te snel! Toch heb ik ook wel weer zin in dit nieuwe schooljaar, want het is mijn laatste jaar op de middelbare school! De jaren op de middelbare school gaan zo snel, ik kan me nog precies herinneren hoe zenuwachtig ik was toen ik naar de eerste klas ging, haha. En nu, vier jaar later, ga ik alweer naar 5Havo. Ik weet nog niet precies wat ik ga dragen op de eerste schooldag, maar ik denk dat het zoiets wordt als dit. Simpel, maar toch leuk! Verwacht trouwens heel veel foto's, want ik kon echt niet kiezen haha. Ach ja, beter te veel foto's dan te weinig, toch?

  Crop top H&M
Broek H&M
Ketting Primark
Sandaaltjes Primark

De broek heb ik trouwens net nieuw, ik kocht 'm afgelopen zaterdag toen ik met mijn moeder en zusje ging winkelen in Groningen. Het is een ander soort broek dan dat ik normaal draag, maar ik vind 'm leuk! Ik combineerde de broek met mijn (redelijk nieuwe) bordeauxrode crop top, die ik kocht in Trier. 

Wat vind jij van mijn outfit en weet jij al wat je gaat dragen op je eerste schooldag?