Back in town

Bonjour! Ik ben weer in Nederland, sinds eergisteren, na een hele lange reis. Frankrijk was super! We hebben heel veel mooie steden- en staten bezocht, zoals Trier (nog in Duitsland, op de overnachtingscamping), Cannes, Grasse, Monaco en Cassis. Het weer was ook heel goed, elke dag wel rond de 25 - 30 graden. Alle Zuid-Franse steden vond ik geweldig om te bezoeken, niet alleen omdat het zo geweldig mooi daar is, maar ook omdat het zo anders als in Nederland. Zo zag ik voor het eerst in mijn leven in het echt een palmboom en kreeg ik niet genoeg van al die gekleurde huizen. Ik heb dan ook enorm veel foto's gemaakt, de teller staat dan ook op wel meer dan 1500. Ik heb voor vandaag een kleine selectie gemaakt van een paar mooie foto's, maar de komende tijd komen er nog meer aparte artikels online met veel foto's, van elke stad/staat één.

Tussen het foto's maken door heb ik ook veel gefilmd. Ik ben nu al druk bezig met het bewerken daarvan, dus deze zou binnenkort ook wel online komen. Daarnaast heeft mijn zusje maar liefst zes keer outfit foto's van me gemaakt, dus die zullen de komende tijd ook één voor één online komen. 

Al met al was mijn vakantie in Zuid-Frankrijk heel erg geslaagd! Ik heb heel erg genoten en ik heb eerlijk gezegd nu al heimwee, haha. Ben jij al eens in Zuid-Frankrijk geweest?