Aankoopjes van de vakantie

Er gaat geen vakantie voorbij dat ik naar huis ga zónder iets gekocht te hebben. Zo ook dit jaar weer. Hoewel ik me aardig heb ingehouden, heb ik toch een aantal leuke dingetjes geshopt. We hebben dit jaar niet echt uitgebreid gewinkeld, alleen toen we in Trier (op een overnachtingscamping) waren. De meeste steden die we hebben bezocht in Frankrijk zijn niet echt shopsteden, wel hebben we de Decathlon (grote sportwinkel) bezocht en een parfum shop in het parfum museum in Grasse.

Bikini / Decathlon €6,90 

Slippers (omdat ik ze echt nodig had) / supermarkt €5,99 

 Parfum / Fragonard (in Grasse) €22,- 

 P2 nagellakjes / DM €1,95 per stuk

Crop top / H&M €4,99 

 Top / Only €9,95

T-shirt / H&M €7,99

Ik vind vooral de top van Only, waar New York / Londen op staat, heel erg leuk. Die top kun je ook op zoveel manieren combineren, en je kunt 'm zowel dragen in de zomer als in de winter! De bikini vind ik ook erg tof, ik vind zo'n print echt heel erg leuk. De pastel nagellakjes van P2 vind ik ook erg leuk, nu alleen nog hopen dat ze goed dekken... 

Wat vind jij van mijn aankoopjes?