10 x back to school outfits

Ik kan het bijna niet geloven dat dit alweer het laatste weekend is van de zomervakantie. De weken zomervakantie gingen echt zo om. Ik weet dat Midden- en Zuid-Nederland nog een week/paar weekjes vakantie hebben/heeft, maar het Noorden moet maandag alweer beginnen. Om zelf inspiratie op te doen, maar ook voor jullie om inspiratie op te doen, maakte ik net zoals vorig jaar tien outfits. Ik zocht eerst de items op (basics, maar ook andere kledingstukken) en vervolgens maakte ik er de outfits mee. Zo zie je maar weer dat je met deze items genoeg verschillende outfits kunt bedenken!

15 + 3 + 8 + 12 + 17 =
Ik begin met een simpele, maar stoere outfit. Dit shirt dat H&M momenteel verkoopt is ook in nog veel meer kleuren verkrijgbaar (zoals ook het zwarte shirt die je in de volgende outfit ziet) en kun je vrijwel overal wel bij combineren. Ik vond de outfit wat saai met alleen een broek en laarzen erbij, dus ik besloot de outfit wat op te fleuren met een geruite blouse en een lange ketting. De blouse zou je als het warm is om je middel te knopen, maar als het wat kouder is kun je 'm natuurlijk ook over je shirt dragen (wel los natuurlijk).

3 + 5 + 14 + 2 + 7 = 
Deze outfit is al iets meer classy. Dat komt door de blazer, dat is echt het statement kledingstuk! Ik vind de blazer zo gaaf dat ik vond dat ook alle aandacht er naar toe moet trekken. Daarom besloot ik de rest van de outfit vrij simpel te houden. Wel combineerde ik er mooie nude kleurige oorbellen bij. De schoenen maken de look helemaal af, want deze maken de outfit gelijk een stuk stoerder. Dat ik fan ben van deze schoenen zal je vast nog wel opvallen in de rest van dit artikel...

11 + 9 + 2 + 6 = 
Tijd voor een jurkje! Want dat is ook altijd leuk om te dragen op je eerste schooldag. Deze heeft een heel vrolijke print en is daarom geschikt voor een warme dag. Maar wanneer het wat kouder is kun je er ook prima een jasje overheen dragen! Omdat het jurkje van zichzelf heel lieflijk is, combineerde ik 'm met stoere items. Ik hou zo van die combinatie!

5 + 1 + 2 + 13 + 12 = 
Vinden jullie deze skort ook niet geweldig?! Ik zag de skort (een combinatie van een short en skirt) een tijdje geleden bij Jennie en ik vind 'm echt heel leuk. Toen ik laatst keek op de webshop van New Look was ie' van €22,99 naar €9,20 afgeprijsd, dus toen heb ik 'm gelijk besteld. Ik kan niet wachten tot ie' binnen is en ik hoop zo dat ie' past! Dit is alvast een outfit idee wat ik kan dragen. In deze outfit is de skort de echte eyecatcher.

11 + 13 + 16 = 
Deze outfit is het bewijs van dat je met weinig items al een hele leuke, zomerse outfit kunt hebben! Deze keer heb ik het vrolijke jurkje iets vrolijker aangekleed. Je kunt er eventueel nog voor kiezen om er een statement ketting of andere accessoires bij te dragen, maar ik voor mij geldt less is more bij deze outfit.

15 + 4 + 13 + 16 + 6 = 


10 + 4 + 9 + 2 + 7 = 
Zo'n broek als deze zal vast niet bij iedereen in de smaak vallen op je allereerste schooldag. Ik moet zeggen dat ik zo'n broek eerder ook meer zag als een chill broek, voor op de camping bijvoorbeeld. Maar mijn mening is ietwat veranderd, want als er zo'n leuke, drukke print op zit zoals op deze, vind ik 'm toch ook wel gepast voor zo'n eerste schooldag. Als je de broek verder maar classy combineert!

10 + 3 + 14 + 2 = 
De bovenkant van deze outfit is vrij netjes (maar ook druk), door de oudroze top (met hele leuke details aan de bovenkant!) en de blazer. Daarom heb ik de onderkant vrij simpel gehouden qua kleuren.

5 + 8 + 3 + 2 =  
Voor deze outfit geldt hetzelfde als de allereerste outfit. Je kunt er voor kiezen om de blouse los over het shirt te dragen, maar je kunt 'm ook om je middel knopen. Ik moet zeggen dat ik de tweede optie nóg leuker vind, haha. En dit is al de zesde keer dat je deze schoenen voorbij ziet komen. Uhm, ja...

10 + 9 + 2 + 1 = 
We zijn alweer bij de tiende outfit aangekomen! Alweer met de skort, alleen is deze outfit net iets stoerder, door de biker jacket. Ook hierin heb ik netjes / stoer afgewisseld. De oudroze top en de skort zijn vrij netjes, en de biker jacket en de laarsjes zijn juist weer erg stoer.

Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n artikel vonden als deze. Ik heb er erg veel tijd in gestoken, maar ik vond het ook erg leuk om te maken. Mijn favoriete outfits zijn 2, 3 4 en 9! Wat is/zijn jouw favoriete outfit(s)?