Photography | Den Haag & Amsterdam

Vorige week dinsdag maakte ik met drie vriendinnen gebruik van een (NS) groepsretour. Kennen jullie dat al? Het houdt in dat je met vier personen kunt reizen voor in totaal €49 euro. Dat is dus maar €12,25 per persoon! Elke persoon die er bij komt (t/m tien personen) kost €2,50 extra, dus met hoe meer personen je reist, hoe goedkoper het is! We waren van plan om naar Den Haag te gaan, maar we namen ook gelijk een bezoekje aan Amsterdam. Ik nam mijn camera ook mee, maar het was helaas een regenachtige dag. Hierdoor zijn niet alle foto's zo gelukt zoals ik ze had gewild, maar toch zijn er een paar leuke foto's uitgekomen, die ik graag aan jullie wil laten zien!

Zoals je ziet zit er maar één goede foto bij van Amsterdam, balen! Maar goed, volgende keer beter. Ik wil ook nog een keer naar Amsterdam om (onder andere) de wandeltocht van The Fault in Our Stars te doen. Je komt dan langs alle plekken waar Hazel en Gus ook zijn geweest, dus dat lijkt me echt geweldig

Ik heb trouwens niet zo heel veel geshopt omdat ik bijna op vakantie ga. Wel kocht ik een gestreepte peplum top en een bordeauxrode skater skirt, maar dat konden jullie al zien in mijn vorige outfit post!

Wat vind jij van de foto's en heb jij al eens gebruik gemaakt van het NS groepsretour?