Outfit | Autumn kind of day

Eergisteren ging ik met mijn tweelingzus en twee vriendinnen naar Den Haag en Amsterdam met de trein (groepsretour!). Naast wat winkelen hebben we ook wat sightseeing gedaan. We hebben onder andere een bezoekje gebracht aan het binnenhof, dat kan natuurlijk ook niet anders als je in Den Haag bent. Daarna zijn we nog naar Amsterdam geweest, waar we onder andere naar de Forever 21 zijn geweest. Daar heb ik niets gekocht (wonder boven wonder), maar wel wat bij de H&M! En daar moesten natuurlijk de volgende dag gelijk outfit foto's van gemaakt worden...

Peplum top H&M
Skater skirt H&M
Panty Primark
Laarzen H&M
Ketting Primark

Ik kocht de peplum top én de bordeauxrode/paarse skater skirt. De gestreepte peplum top konden jullie ook al in het 'in de paskamer #3' artikel zien, maar nu heb ik 'm wél gekocht! Het leuke aan deze top is dat je 'm gewoon kunt dragen met het peplum gedeelte, maar je kunt er ook een skater skirt overheen dragen, zoals ik hier heb gedaan. Dit is nu mijn vijfde skater skirt, en ik denk tot nu toe wel mijn fijnste. Ik vind de kleur niet alleen prachtig, de rok valt ook heel erg mooi. I'm in love! 

Net zoals in het outfit artikel van mijn petrol skater skirt (klik) gingen we (mijn tweelingzus en ik) naar het bos om de foto's te maken. Net zoals de vorige keer vind ik de foto's op de brug erg goed gelukt! De kleur van de rok deed me trouwens aan de herfst denken, vandaar de titel. Je moet maar even wegdenken dat het vandaag 27 graden wordt, haha.

Wat vind jij van mijn outfit?