Nieuwe lay-out

Jaaa, jullie zien het goed: IHBF is veranderd! Nu het zomer is vond ik het wel weer tijd worden voor een nieuwe lay-out. Niet dat de vorige niet zomer was (juist wel!) maar ik had meer behoefte aan een frissere en wat minder drukke look. Net zoals bij de vorige lay-out heb ik in de header foto's verwerkt. Ook heb ik het een en ander verandert in de zijkolom. Mijn vorige foto was al wel aan vervanging toe en ook staat er nu een slideshow van mijn Instagram foto's onderaan.

Ik ben in ieder geval heel erg tevreden met het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ten slotte zocht ik alle headers op die ik de afgelopen twee jaar heb gehad. Ik vind het wel erg leuk om te zien hoe mijn stijl verandert. Ik weet ook nog van alle headers hoe enorm blij ik er toen mee was en als ik terugkijk naar sommige vraag ik me echt af hoe ik dat ooit mooi heb kunnen vinden... Haha. Welke header vind jij het leukst?

Wat vind jij van de nieuwe lay-out & welke header vind jij het mooist?