New in | Zonnebril van de C&A

Jaaa, ik heb een nieuwe zonnebril! Eindelijk. Eerder had ik een pilotenzonnebril die ik een paar jaar geleden kocht bij de Action, maar die ging kapot. Vorig jaar kocht ik bij de H&M in Berlijn al een nieuwe, namelijk een reflecterende zonnebril (deze, op de foto nummer 5). Deze ging jammer genoeg ook al snel kapot. Toen ik een tijdje geleden bij de C&A was zag ik hele leuke zonnebrillen. En ze waren ook nog eens heel goedkoop...

Toen ik nog op de basisschool zat, kocht ik best veel van mijn kleding bij de C&A. Toen ik naar de middelbare school ging werd dat een stuk minder, omdat de kleding niet meer zo mijn stijl was. Dat dacht ik nog steeds, totdat ik er een paar weken geleden weer was. Tot mijn verbazing zag ik heel veel leuke kledingstukken, en heel veel was ook nog eens heel goedkoop!

Vorige week besloot ik om nog eens te kijken bij de C&A, Ik was al sinds mijn vorige zonnebril kapot ging op zoek naar een nieuwe zonnebril, dus ik was erg blij toen ik heel veel leuke zag liggen. Ik twijfelde tussen de zonnebril die ik nu heb en een andere, die precies hetzelfde montuur had maar die blauwe reflecterende glazen heeft. Ik heb uiteindelijk toch voor deze gekozen, omdat ik meer hou van wat subtielere reflecterende glazen. Ik heb de zonnebril al vaak gedragen met het warme weer van de afgelopen tijd, en de bril bevalt me heel erg goed! De bril kost €4,90 bij de C&A. 

Wat voor zonnebril heb jij? En wat vind jij van mijn nieuwe zonnebril?