Random outfits #9

Het is alweer drie weken geleden dat ik mijn random outfits liet zien, dus het is tijd voor een random outfits artikel nummer 9! De afgelopen tijd was het heerlijk weer, vaak wel tussen de 17 - 25 graden. Daarom zie je deze keer geen winter outfits meer, maar zomerse outfits! Ik heb de afgelopen weken zo af en toe nog wel een lange broek aangehad, omdat het dan later die dag zou kunnen regenen. Maar ik heb vooral mijn panty aangehad óf blote benen!

Outfit 1: ik vind mijn 'sailor' (achtige) top zó leuk! Je kunt 'm bijna overal wel bij combineren, zoals ook met mijn zwarte skater skirt van de New Look. Verder draag ik hier een panty en schoenen van de Primark. En oh, wat zat mijn haar hier mooi, haha!

Outfit 2: deze outfit droeg ik toen ik een herkansing had van een tentamen. Ik doe dan meestal kleding aan wat lekker zit, en dat was dit! De crop top komt van H&M en de spijkerjas van de Primark.

Outfit 3: ik besloot mijn prachtige bordeauxrode blouse van de Primark aan te doen, want ik vind 'm zo mooi! Voor een stoere look combineerde ik de blouse met mijn destroyed jeans van de Primark en Dr. Martens. Deze dag regende het de hele dag door, dus ik was blij dat ik dit had aangedaan!

Outfit 4: De volgende dag was het nog steeds niet zo geweldig weer, dus ik ging weer voor een lange broek. Dit keer voor mijn leren broek, die ik zo gaaf vind! Komt trouwens van de Primark, net zoals mijn statement ketting.

Outfit 5: Deze outfit hebben jullie ook al kunnen zien in een outfit post! Eigenlijk droeg ik hier hetzelfde als in outfit 1, maar dan met een statement ketting erbij, van de Primark.

Outfit 6: Vinden jullie deze outfit ook zo vrolijk? Ik werd er helemaal blij van! De crop top komt van H&M, de skater skirt van de Forever 21 en de ketting van de Primark.

Outfit 7: Jaaa, en toen werd het ineens héél warm! Ik droeg mijn maxi skirt naar school, omdat ik 'm zó leuk vind en hij zit ook heerlijk met warm weer. Deze komt trouwens van de Primark, net zoals mijn denim gilet. Eronder draag ik weer mijn crop top van H&M.

Outfit 8: De volgende dag droeg ik mijn bloemetjes playsuit van de Primark. Omdat deze korte mouwen heeft, droeg ik er nog een blauw vestje overheen van de Vero Moda. En eronder mijn neppe All Stars van de New Look!

Outfit 9: Ik vind mijn bloemetjes skater skirt van de Forever 21 echt heel erg leuk staan bij mijn witte mouwloze blouse van de Primark. Omdat de outfit wel saai kan zijn zo, heb ik er nog wel mijn denim gilet bij gecombineerd! En hier heb ik geen schoenen aan, maar ik droeg er simpele sandaaltjes onder.

Outfit 10: Het warme weer werd weer iets minder, dus ik trok mijn spijkerbroek van de Primark weer uit de kast. Gecombineerd met mijn favoriete blouse van dit moment, weer mijn bordeauxrode blouse!

Outfit 11: De volgende dag krulde ik de pijpen van mijn broek wat op, en combineerde er mijn All Stars bij. Verder droeg ik nog mijn blauwe mouwloze blouse (dezelfde als de witte, maar dan in een andere kleur) van de Primark.

Outfit 12: Deze outfit met mijn destroyed jeans vind ik nog steeds erg mooi. De trui lijkt dik, maar dat valt heel erg mee. Hij is dus perfect voor als het net iets kouder is.

Outfit 13: Een outfit met mijn petrol skater skirt kon natuurlijk niet ontbreken. Dit keer combineerde i 'm met mijn witte Vogue top en biker jacket van de H&M. 

Outfit 14: Oh, jullie kunnen wel zien dat ik zoveel van skater skirts houd! Ik heb de rok simpel gecombineerd met een zwarte top van de H&M, maar ik vind het zo erg leuk staan. Ik vind het riempje er ook zo leuk bij passen!

Outfit 15: deze outfit droeg ik gisteren. Erg simpel, maar ik vond het erg leuk staan! De groene broek komt van de Primark.

Welke outfit vind jij het leukst?