Random loves #6

De laatste tijd heb ik weer een boel favorieten verzameld, dus het leek me vandaag het perfecte moment om ze aan jullie te laten zien. Omdat je blij wordt van de kleine random dingen die gebeuren/er zijn, leek het me leuk om deze 'random loves' weer met jullie te delen. Kijk je mee? 

Een - deze keer zitten er heel veel muziek favorieten bij. Degene die mij al langer volgen weten dat ik een grote fan ben van covers, ik vind ze vaak veel mooier dan originele liedjes. Daarom begin ik met Sarah (SarahClose1 op YouTube) die bijna elke week een cover upload op haar YouTube kanaal. Ze studeert en woont in Londen (dat hoor je ook wel een beetje aan het Britse accent die ze heeft). Ik vind haar stem erg mooi en alle liedjes die ze zingt ook. Er zit geen één liedje bij die Sarah heeft gezongen die ik níét mooi vind! 'Drowning' is mijn favoriet. 

Twee - de laatste maanden had ik door school niet veel tijd om me bezig te houden met DIY'en, maar voor Vaderdag maakte ik er weer eens tijd voor. Ik maakte onder andere deze onderzetter van dobbelstenen met letters erop. Ziet er leuk uit, toch? 

Drie - Mascha kennen jullie allemaal wel. Ik vind haar blog niet alleen al jaren leuk, ik ben ook fan van haar persoonlijkheid. Ik begin de dag pas echt goed als ik 's morgens haar vlog heb gezien, die zijn altijd zó leuk! Ik heb sinds een tijdje ook haar boek 'Happy Life' en die heb ik echt in één avond uitgelezen. Ook was ze voor deze maand de guest editor van Grazia. Normaal koop ik de Grazia nooit, maar deze keer moest ik toch echt een uitzondering maken voor Mascha. En ze heeft het geweldig gedaan!

Vier - ik ben zelf totaal geen sportliefhebber (ik ga wel naar de sportschool en in de een zoveel tijd loop ik hard, maar verder..), maar ik vind het steeds leuker om naar te kijken. Ik heb veel van het WK Hockey gevolgd en ik vind het echt geweldig dat de dames wereldkampioen en de heren tweede zijn geworden! Ook vind ik het erg leuk om naar het WK voetbal te kijken (vooral toen Nederland wraak nam tegen Spanje met 5-1!).


Vijf - wanneer je de film Divergent hebt gezien, herinner je je vast Tobias nog, oftewel Theo James. En naast dat hij goed kan acteren en heel erg knap is, ben ik nog ergens achter gekomen; hij kan ook zingen! Toen ik het zag kon ik het echt niet geloven, maar toen ik een paar video's van hem zag was ik om: hij kan echt alles. Bekijk vooral de video hierboven, want je zult echt versteld staan!

Zes - nog een acteur die steeds populairder wordt, is Ansel Elgort. Hij speelde al in Divergent als Caleb (de broer van Tris) en nu heeft hij ook nog een hoofdrol te pakken in The Fault in Our Stars (waar ik morgen heen ga, aaah!), waar hij Augustus Waters speelt. Kleine kans dus dat je hem nog niet kent, maar mocht het zo zijn dan ken je hem nu! Ik volg hem ook op Instagram en daar plaatst hij elke dag wel ene leuke foto of video op. Zeker het kijken waard!

Zeven - je ziet het (bij ons in ieder geval) de laatste tijd heel veel: loomen! Hier ga ik nog een apart artikel over schrijven, maar het houdt in dat je met (gekleurde) elastiekjes armbandjes maakt. Mijn moeder had een starterskit gekocht en dus heb ik het loomen ook een kans gegeven. Ik kijk nu steeds video's van Eveline Maureen (klik) op YouTube om armbandjes te maken, en dat werkt echt heel erg goed! Hierboven zie je een armbandje met bloemetjes (ten minste, daar moet het op lijken).


Acht - ik vond het eerste album van Ed Sheeran al geweldig, maar dit tweede album, 'X' vind ik nog leuker! Er staan hele mooie liedjes op, zowel rustige liedjes als wat meer hiphop liedjes. Mijn favoriet is 'Thinking Out Loud', maar eigenlijk vind ik alle liedjes erg mooi.

Negen - jullie zagen het laatst al in een artikel, mijn aankoopjes van de nieuwe schoolcollectie van de Hema! Net zoals vorig jaar vind ik de collectie erg leuk. Hoewel ik nog niet eens officieel zomervakantie heb, heb ik alle schoolspullen voor het komende jaar al binnen, haha!

Tien - nog een Nederlandse blog(ger) - naast Mascha - die ik echt elke dag volg is Negin Mersalehi. Van alle bloggers die ik volg vind ik de (outfit)foto's van Negin het allermooist. Ik vind niet alleen haar outfits prachtig, ook de locatie van haar foto's is heel mooi. Inmiddels vliegt ze de hele wereld over met haar succes van haar blog én Instagram, zo is deze foto hierboven ook gemaakt in New York. 

Elf - last but not least, Birdy! Ik ben al meer dan drie jaar fan van haar (ik ben zelfs al naar een concert van haar geweest in februari - wat echt geweldig was!), maar ik vind het zó leuk voor haar dat ze steeds populairder wordt. Nu ze drie (!) liedjes voor The Fault in Our Stars soundtrack heeft geschreven, wordt ze steeds bekender. De video hierboven is de officiële video van één van de liedjes voor de TFIOS soundtrack, genaamd Not About Angels. Ik vind zowel het liedje als de videoclip prachtig. <3 

Zo, dat waren ze dan! Dit zijn echt de meeste favorieten die ik ooit heb gehad in een 'random loves' artikel, haha. Alleen maar leuker, toch?! Wat zijn jouw 'random loves' op dit moment?