Outfit | Burgundy & aztec

Deze outfit droeg ik gisteren! Het werd iets van 22 graden, maar omdat het 's ochtends nog best koud kan zijn op de fiets, koos ik toch voor een lange broek (of eigenlijk legging). Ik vind mijn leren legging heel fijn met dit weer, omdat ie' heel lekker zit en ook niet al te warm is. Ook droeg ik een sjaal, hoewel die eigenlijk overbodig was met de warmte.

Blouse Primark Legging Primark Sjaal Primark Schoenen New Look

Dit is trouwens de eerste keer dat ik met mijn spiegelreflexcamera zélf de outfit foto's heb gemaakt. Meestal maakt mijn zusje of een vriendin de foto's, maar dit keer gebruikte ik alleen een statief en de zelfontspanner. Ik vind de foto's nog aardig gelukt, maar het blijft oefenen natuurlijk! Een afstandbediening zou wel erg handig zijn, hebben jullie daar misschien ervaring mee? 

Wat vinden jullie van mijn outfit?