Tag | Closet Confidental

Ik doe niet heel vaak een tag omdat ik de meeste niet zo bijzonder vind, maar laatst kwam ik een hele leuke tegen bij Esmay, namelijk de closet confidental tag! Oftewel, een tag met zeven vragen over mijn kledingkast (of nou ja, wat er in zit dan). Als ik eerlijk ben vind ik het toch wat leuker om te schrijven over fashion dan beauty, dus daarom leek het me extra leuk om deze tag in te vullen.

Wat is het oudste item in je garderobe(kast)
Oei, deze vind ik erg moeilijk. Ik heb veel kledingstukken die ik al heel lang heb, maar hoe lang? Tjee. Toch denk ik dat een van mijn oude spijkerbroeken toch het oudste item is. Ik heb namelijk veel spijkerbroeken die vol scheuren zitten (en waarschijnlijk ook al veel te klein zijn) en ik daarom al lang niet meer draag. Toch vind ik het moeilijk om ze weg te gooien, omdat dat zoveel jaar geleden echt mijn favoriete broek(en) waren en die herinneringen aan zo'n broek vind ik dan te leuk om zo'n broek weg te gooien, haha.

Wat is het nieuwste item in je garderobe(kast)
De laatste keer dat ik ging winkelen was in de meivakantie, namelijk bij de Primark (zie shoplog)! Bij de Primark heb ik meer dan één item gekocht, dus het zijn er meer. Maar één van de kledingstukken die ik kocht is de jumpsuit op de foto hierboven. Én de skater skirt die je hieronder ziet!

Wat is het duurste item in je garderobe(kast)
Schoenen tellen ook mee, toch? Dan zijn het deze laarzen die je hieronder ziet. Ik kocht ze namelijk voor iets van €120, en dat vind ik voor mij best duur. Qua kleding koop ik meestal bij de H&M, Primark, New Look of de Vero Moda, dus dat is allemaal niet zo extreem duur. Ik koop ook liever kleding wat iets goedkoper is dan kleding wat duurder is, maar wel langer mee gaat. Meestal merk ik niet zo'n verschil daarmee!

Wat is het goedkoopste item in je garderobe(kast)? 
Dat zijn deze twee tops die je hieronder ziet. Ik kocht ze allebei (andere keren) bij de Primark voor maar €1 per stuk! Ze waren beide al iets van €3 en toen ik bij de kassa aankwam bleken ze nog maar €1 te zijn. Echt heel erg goedkoop en ze bevallen me prima!

Wat is je mooiste koopje geweest? 
Alweer een moeilijke vraag, maar ik denk dat ik dan toch voor mijn spijkerjasje ga. Deze kocht ik toen ik voor de allereerste keer naar de Primark ging (eind 2012 dus) en nog steeds ben ik er zó blij mee! Je kunt 'm overal wel mee combineren en zowel in de winter als in de zomer is ie' perfect.

Wat is je grootste miskoop geweest? 
Ik heb wel een paar miskopen gehad, maar mijn grootste miskoop is dan toch mijn biker jacket (klik hier voor de shoplog). Ik leen vaak de zwarte biker jacket van mijn zusje, en toen ik deze biker jacket bij de H&M zag voor de helft van de prijs, moest ik 'm wel meenemen. Helaas was deze wel net een maatje kleiner maar omdat ie' mooi stond en hij dus een stuk goedkoper was, kocht ik 'm toch. Dat ie' mooi stond klopte wel, maar eigenlijk zit de jas helemaal niet lekker. Daarom heb ik 'm echt nog maar één keer aangehad, echt heel erg jammer! Ik denk dat ik 'm ga verkopen op Marktplaats, want als ie' al die tijd ongedragen in mijn kledinglast ligt is het ook jammer.

Laat 3 van je favoriete item uit je garderobe(kast) zien! 
Dit verandert in de een zoveel tijd bij mij, maar op dit moment zijn dat mijn bloemetjes skater skirt van de Forever 21 (zie de allereerste foto), mijn spijkerjas van de Primark (waar ik het al eerder over had) en deze (zie de foto hierboven) bruine tas van de Primark. Ik zocht al een hele tijd naar een kleine tas, die ik bijvoorbeeld mee kon nemen naar school in een tentamenweek of  om mee te nemen naar de stad, en deze tas is daar echt perfect voor!

Wat is jouw mooiste aankoop ooit? Ik ben benieuwd!