Random outfits #8

Random outfits artikel nummer 8! Zo, dat was alweer een tijdje geleden. Zo lang zelfs dat ik twee keer zoveel foto's heb dan normaal. Maar, dat vinden jullie vast niet erg toch? Ik was eerst van plan om de 30 outfits maar op te splitsen in twee random outfits artikels, maar dat doe ik toch maar niet aangezien ik ook wel wat goed te maken heb, met de lange tijd dat er geen random outfit artikels online zijn gekomen. Kijk je mee naar (om precies te zijn) 31 outfit foto's die ik heb gemaakt met mijn iPod?

Outfit 1: dit is alweer een héle lange tijd geleden, in februari! Ik liep een week snuffelstage bij de Kruidvat en daarom was mijn outfit niet heel bijzonder. Ik droeg hier nog een ruitjesblouse, maar bij de Kruidvat ruilde ik die om voor een blouse van (natuurlijk) de Kruidvat.  De blouse is van Primark, de zwarte broek van H&M en de laarzen van Schoenenreus.

Outfit 2: deze outfit hebben jullie een tijd geleden ook al in een outfit post gezien! Ik vind mijn short van Primark (die ik vorig jaar kocht) nog steeds heel leuk, maar wel erg kort. Daarom draag ik 'm ook niet zo vaak, haha. Maar, met mijn ruitjesblouse vond ik 'm nog best leuk staan! Ik droeg er ook nog een gouden statement ketting van Primark bij, maar dat kun je niet zien op de foto.

Outfit 3: deze outfit zou ik echt zo weer dragen, ik vind 'm zo leuk. Ik ben sowieso fan van mijn zwarte skater skirt van de New Look, maar dan in combinatie met mijn bordeauxrode trui (van de H&M) vind ik al helemaal leuk staan. De trui is ook nog eens lekker warm.

Outfit 4: het werd (gelukkig) weer wat warmer, dus ik kon de zwarte broek in de kast laten en een kleurrijke broek uit de kast pakken! Ik droeg mijn mintkleurige broek van de H&M weer eens. Omdat het nou ook weer niet zó warm was, droeg ik over mijn zwarte crop top nog wel een spijkerjas, deze komen beide van de Primark. Ik krulde de pijpen van mijn broek wat op (dat vind ik zo'n leuke trend!) en combineerde mijn schoenen van New Look erbij.

Outfit 5: sommige outfits kunnen altijd, zoals deze outfit. Als ik terugkijk naar outfit video's van mij van een jaar geleden, droeg ik zo'n soortgelijke outfit ook al, maar dan met andere schoenen. En nog steeds vind ik 'm leuk, haha! De top komt van Pieces.

Outfit 6: ik draag niet heel vaak een jurkje, en dat vind ik eigenlijk best jammer. Aangezien we deze week een 'anders zijn' thema op school hadden en deze dag 'anders' gekleed mochten naar school, deed ik een jurkje aan. Niet heel erg 'anders' of bijzonder, maar aangezien ik nooit een jurkje draag vond ik het toch nog redelijk passen bij die dag, haha. Het jurkje komt van Primark, net zoals mijn denim gilet. Die vond ik er trouwens net wat leuker bij passen, anders was de outfit zo somber.

Outfit 7: nog in diezelfde thema week hadden we ook een modeshow! Iedere klas had een eigen thema en wij hadden gala. Er was dan een (of meer) uitzondering(en) die dan totaal anders gekleed ging in die modeshow, zo waren dat bij ons sporters (die dus de tegenpolen waren van de rest van de klas, die gekleed waren in gala thema). Wat wel erg leuk was, was dat Jan Boelo de eregast van de hele show was. Hij had ons een paar dagen voor de modeshow ook wat verteld over hoe hij een kledingontwerper is geworden en iets over zijn kledinglijnen. Echt heel erg interessant! De jurk is van C&A en de ballerina's zijn van (volgens mij) Schoenenreus.

Outfit 8: ik ben zo blij dat ik deze trui van H&M heb. Je kunt 'm op veel manieren combineren en hij zit zó lekker. Ik combineerde 'm in deze outfit heel simpel met een zwarte broek en laarzen. Wel droeg ik er een neon roze ketting van Primark bij!

Outfit 9: weer een outfit met mijn spijkershort! Ik combineerde 'm met een mouwloze ruitjesblouse die ik van mijn zusje geleend had, en en een blazer van H&M. En mijn schoenen van New Look!

Outfit 10: deze twee outfits zijn bijna hetzelfde, ik draag alleen bij de tweede outfit een blauwe blazer over mijn trui. Wat vinden jullie leuker, met of zonder? Ik denk dat ik toch voor zonder ga! De blazer komt trouwens van de H&M.

Outfit 11: dit zou ik zo weer dragen! Simpel, maar ik vind het toch erg leuk met de blauwe blazer. Ik vind de top ook zó leuk, de print erop vind ik echt mooi! Die komt, verrassend, ook van de H&M.

Outfit 12: ik droeg deze broek van de Primark en laarzen van de H&M weer eens. Gecombineerd met een trui van mijn zusje (uit mijn hoofd van de H&M).

Outfit 13: deze outfit vind ik ook heel leuk! Ik heb de blauwe blouse (H&M, again...) al jaren en ik draag 'm nog steeds met plezier.

Outfit 14: dit was zo'n dag in de tentamenweek dat ik echt geen zin had om iets bijzonders aan te trekken voor één uurtje op school. Mijn spijkerjas is denk ik wel mijn favoriete kledingitem, omdat je 'm bijna overal wel bij kan combineren.

Outfit 15: hier combineerde ik mijn blauwe blouse met mijn leren legging. Die laatste draag  ik niet héél vaak, maar soms heb ik er zin in 'm te dragen, haha! Omdat ik een leren legging toch niet helemaal als een broek zie maar echt meer als een legging, droeg ik er nog wel een lang vest  over. Mijn vest- en legging komen beide van Primark.

Outfit 16: ik herontdekte mijn rokje van New Look weer helemaal! Hier heb ik 'm simpel gecombineerd, maar toch vind ik het erg leuk staan. Ik vind de combinatie van het bruine riempje (die bij het rokje hoort) en het rokje ook zó leuk. In de outfit ernaast draag ik er mijn lange vest eroverheen, zodat de outfit wat warmer wordt.

Outfit 17: het valt me op dat ik de laatste tijd heel vaak iets met een panty heb gedragen, grappig! Nu alweer drie outfits ermee. Mijn short is op zoveel manieren te combineren, zo hier weer een!

Outfit 18: dit is toch wel mijn favoriete outfit van al deze 31 outfits. Ik zou 'm ook zo weer dragen! Ik draag mijn skater skirts vaak bóven mijn crop top, maar ik vind het bij sommige crop tops ook wel leuk staan om die boven mijn skater skirt te dragen. Zoals bij deze top, van Brandy Melville.

Outfit 19: deze spijkerblouse van de H&M heb ik denk ik al drie jaar, maar ik heb 'm bijna nooit gedragen. Dat komt omdat ie' veel te groot bleek toen ik 'm kocht (terwijl het wel mijn maat was/is) en ik dacht dat ik 'm later wel aan zou kunnen. Nog steeds is ie' veel te groot, maar in een rokje kan het natuurlijk wel!

Outfit 20: ook deze outfit heb ik de afgelopen tijd vaak gedragen. Eigenlijk is het dezelfde outfit als outfit 18, maar dan met een ander rokje! Toch vind ik het gelijk een stuk anders lijken dan outfit 18, haha.

Outfit 21: deze outfit komt van de meivakantie! Ik droeg dit 's morgens maar 's middags was het zo warm dat ik mijn lange broek omruilde voor een short. De broek komt van H&M!

Outfit 22: deze outfit hebben jullie al kunnen zien op mijn blog, dit droeg ik namelijk met Koningsdag! Dat was natuurlijk al te zien aan de blouse, haha. Mijn blouse komt van H&M (heb ik al wel iets van drie of vier jaar en ik draag 'm ieder jaar weer met Koninginnedag/Koningsdag) en de short van Forever 21 (eindelijk een andere winkel!!!).

Outfit 23: ik besloot om mijn donkergroene broek van de Primark weer eens te dragen. Hij was maar iets van 9/10 euro en ik draag 'm al een hele lange tijd met plezier. Ik combineerde de broek met een wit shirt van MS, die heeft m'n moeder een keer aangeschaft voor de Avond4Daagse destijds, haha. Statement ketting van Primark en laarzen van Schoenenreus erbij en ik was klaar!

Outfit 24: dit droeg ik toen we in de vakantie een dagje gingen winkelen in Almere. Als ik ga winkelen draag ik graag iets wat warm is en lekker zit, dus ik deed mijn bordeauxrode trui aan!

Outfit 25: aangezien we met de auto naar Almere gingen en we om 9:00 al bij de Primark waren, waren we om 16:00 al weer thuis. Lekker op tijd, dus toen had ik nog alle tijd om mijn shoplog te gaan filmen! Deze outfit komt dus van die middag, met mijn nieuwe broek- en ketting van Primark. 

Outfit 26: ook deze outfit filmde ik voor de shoplog, ik vind 'm zo leuk! Echt een perfecte outfit voor in de zomer. Ik vind mijn maxi skirt ook zó leuk. Ik had al wel eens eerder maxi skirts gepast, maar dan vond ik het bij mij altijd lijken alsof ik naar een moskee ging, maar deze vond wel heel erg mooi. De maxi skirt komt van Primark (net zoals de denim gilet) en de crop top van de H&M.

Outfit 27: Ohhh wat hou ik van mijn nieuwe skater skirt! Ik vond skater skirts vorig jaar al helemaal leuk, en nu sla ik een beetje door, haha. Ik vind deze kleur van mijn nieuwe skater skirt echt prachtig. Hier combineerde ik mijn crop top van de H&M er weer bij. Ook een heel fijn item, want die past echt bij alle highwaisted kledingstukken!

Outfit 28: Ennn weer een outfit met mijn maxi skirt. Dit keer met mijn spijkerjas met lange mouwen. Vinden jullie ook niet dat mijn benen zo lang lijken met mijn nieuwe rok? Ook al zie je ze niet, het lijkt alsof ze héél lang zijn. Vind ik alleen maar leuk :)

Outfit 29: en dan zijn we aangekomen bij de laatste drie outfits die ik droeg. Ik vind mijn nieuwe bordeauxrode/paarse blouse zó mooi, echt een prachtige kleur! Omdat ie' van zichzelf erg simpel is, combineerde ik 'm met een statement ketting en een denim gilet.

Outfit 30: tja, wat moet ik hier nou op zeggen? Loveeee skater skirts! Volgens mij droeg ik om de rok wel een riem met madeliefjes erop (die je niet op de foto ziet), om de outfit toch iets ''specialer'' te maken.

Outfit 31: deze outfit vind ik ook wel erg leuk. Ik droeg mijn witte mouwloze blouse van Primark met een statement ketting en mijn skater skirt natuurlijk. De blouse en de skater skirt zijn netjes, maar ik vind de outfit ook wel weer stoer door de biker jacket van H&M en Dr. Martens!

Zo, en dat waren dan alle 31 outfits. Ik vond het zelf heel leuk om naar al mijn outfits te kijken van de afgelopen maanden, dan zie je toch welke items ik de laatste tijd het meest droeg en welke ik dus het leukst vind. Mijn favoriete outfits zijn 3, 6, 16, 18, 25, 28 en 31, zo dat zijn er veel! Maar goed, hoe kan het ook anders met zóveel outfits?

Welke outfit(s) vind jij het leukst en van welk(e) winkel/merk heb jij de meeste kleding in je kast liggen?