Outfit | Sailor

Gister had ik een sportdag op school en omdat we daarom lekker vroeg vrij waren, heeft een vriendin nog outfit foto's van me gemaakt. Niet in mijn sportoutfit natuurlijk, maar in een outfit die ik laatst droeg en echt heel erg leuk vind. De top kreeg ik laatst van de vriendin van mijn moeder (die wat kleding over had) en is nog wel wat te groot, maar als je 'm in een short doet, kan het prima. Ik vind de blauwe top met streepjes, gecombineerd met mijn nieuwe zwarte short en een bruine tas, wel wat weg hebben van een sailor outfit, vandaar ook de titel!

Foto's door Rianne
Top Esprit Short Forever 21 Panty Primark Schoenen Primark Tas Primark Ketting Primark

Genieten jullie trouwens ook zo van het heerlijke weer van de afgelopen week? Toen we gister foto's maakten regende het helaas (daarom hebben we de meeste foto's ook gemaakt toen we schuilden onder de bomen), maar de rest van de week was het echt heel lekker weer! 

Wat vind jij van mijn outfit?