Outfit | Floral skirt

Eindelijk weer eens een outfit! In mijn shoplog van Londen liet ik mijn nieuwe skater skirt al zien van de Forever 21 en aangezien ik 'm zo leuk vind, heb ik er gelijk foto's van gemaakt voor in een outfit artikel. Ik vind skater skirts de laatste tijd zo leuk, ik kan er geen genoeg van hebben! Ik heb er met deze erbij nu drie, en ik hoop er nog meer te bemachtigen. Ze zijn niet alleen leuk als het lekker warm is, maar ook als het wat kouder is met een panty eronder. Terwijl jullie dit lezen ben ik in Almere, natuurlijk om naar de Primark te gaan maar ook om bij wat andere winkels te kijken. Op mijn wishlist staan onder andere nog een bordeauxrode/mintgroene skater skirt, dus ik hoop dat ik die vind vandaag!

Trui H&M Floral skirt Forever 21 Biker jacket H&M Panty Primark Laarzen Schoenenreus

Ik ben echt gek op mijn grijze gemĂȘleerde trui. De trui zit echt heel lekker en de kleur past overal wel bij. Ik maakte in mijn trui een knoopje (afgekeken bij Diana, zie haar opening Forever 21 in Amsterdam vlog) en combineerde mijn biker jacket erbij. Zonder kan ook, maar ik vond mĂ©t toch wat leuker staan. Op mijn wishlist staat ook nog een dunnere panty, want die heb ik niet meer. In deze outfit droeg ik naar mijn mening ook een wat te dikke panty, maar ik had geen andere!

Wat vind jij van de bloemetjestrend en van mijn rokje?