Outfit | Coral maxi skirt

In de shoplog van Primark een tijdje geleden zagen jullie al ik dat ik mijn eerste maxi skirt kocht. Ik had al een high-low skirt, maar ik wilde ook nog heel graag een maxi skirt. Ik had al eerder een maxi skirt gepast, maar die vond ik steeds niet mooi aansluiten. Bij de Primark vond ik wel een hele mooie, die ik erg mooi vind staan en ook zit ie' erg lekker. Een fijne aan een maxi skirt is dat je 'm op zoveel manieren kunt combineren. Heel casual met gympen/sandaaltjes en een spijkerjasje, maar het kan ook op een classy manier met hakken. Kijk je mee naar hoe ik de maxi skirt combineerde?

Foto's door Merel
zwarte top H&M maxi skirt & riempje Primark denim gilet Primark ketting Gewonnen bij Brechtje sandaaltjes Primark

Voor mijn eerste outfit met mijn nieuwe maxi skirt combineerde ik 'm erg simpel. Een zwarte top past bijna overal wel bij, zo ook bij een maxi skirt. Omdat ik de bovenkant van mijn outfit wat somber vond met alleen een zwarte top, combineerde ik mijn denim gilet erbij. Als het wat kouder is, kun je dit natuurlijk ook omruilen voor een spijkerjas (met lange mouwen dus). Naast mijn nieuwe maxi skirt deed ik ook mijn nieuwe sandaaltjes aan, ik vind ze zo mooi! En ze passen ook overal bij, erg handig. 

Wat vind jij van mijn outfit met m'n nieuwe maxi skirt?