New in | 1+1 op alle make-up actie

Beauty liefhebbers onder ons hebben vast meegekregen dat er afgelopen woensdagavond (van 17:00 tot 20:00) bij Kruidvat er een 1+1 actie was op alle make-up (alle combinaties waren mogelijk)! Ik kon deze actie natuurlijk niet voorbij laten gaan, dat snap je natuurlijk wel. Kijk je mee naar wat ik heb gekocht?

Ik heb me nog aardig ingehouden, ik heb alleen maar producten gekocht die ik ook nodig had (oké, behalve de nagellak dan).

Iets wat ik echt nodig had was een nieuwe foundation. Ik gebruikte als vervanger een BB Cream die ik destijds had gekocht in de zomer (toen mijn gezicht dus iets bruiner was) en dus was deze net wat te donker voor mijn gezicht. Niet mooi, dus ik kocht deze foundation van Catrice! Ik heb door de jaren heen veel foundations/BB Creams gebruikt en daarvan vind ik deze toch het fijnst. Ik heb 'm meegenomen in de lichtste kleur, deze is perfect voor mij. De foundation koste €6,59, maar ik betaalde er met de actie natuurlijk de helft voor.

Wat ik ook echt nodig was, was een nieuwe compact poeder. Mijn vorige van Essence was helemaal kapot gegaan, dus ik had echt een nieuwe nodig. Ik besloot om deze van NYC mee te nemen. Ik heb nog nooit eerder een poeder gehad van NYC, dus hier ben ik wel erg benieuwd naar! Deze nam ik ook mee in de lichtste kleur, namelijk Naturally Beige. De poeder koste €3,49, maar ik betaalde er €1,75 voor.

Deze mascara van NYC vond ik er erg goed uitzien en aangezien ik hier ook benieuwd naar was, nam ik 'm ook mee naar huis. Ik heb budget mascara's van bijvoorbeeld Essence en Catrice geprobeerd en ook duurdere mascara's zoals die van Maybelline, en eigenlijk merk ik niet zoveel verschil. Naast dat je voor een Maybelline mascara zo'n €10,- meer betaalt natuurlijk. De mascara kost €4,29 en ik betaalde er €2,15 voor.

Ik was van plan om als vierde product (voor de actie) mijn favoriete concealer van Essence mee te nemen, maar aangezien deze uitverkocht was nam ik dit lakje mee. Deze had ik al een paar keer eerder zien staan, maar ik nam 'm steeds niet mee omdat ik óf vond dat ik genoeg nagellak had óf omdat ik moest sparen en zo'n lakje van Catrice niet héél goedkoop is. Nu de concealer uitverkocht was en ik niet anders wist, kon ik 'm wel meenemen! Dit lakje geeft een soort liquid sand effect en de kleur vind ik zó mooi. Het lakje heet 06 Call Me Princess. De nagellak kost €3,39 (moet je nagaan, in het begin koste een Catrice lakje €2,49!) en ik nam 'm mee voor €1,70.

Alle producten samen kosten met de actie nog maar €8,88. Echt heel goedkoop, want de foundation van Catrice kost alleen al €6,59. Ik heb dus €8,88 bespaard, yeah!

Wat vind je van mijn gekochte producten? En heb jij nog iets gekocht met de 1+1 actie bij de Kruidvat?