In de paskamer #2

Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden toen 'in de paskamer #1' online kwam, dus het werd wel weer eens tijd voor een deel 2! Altijd als ik iets aan het passen ben in een kledingwinkel, maak ik foto's van hoe de items mij staan. Om later aan mijn moeder te laten zien (haha handig), of gewoon voor mezelf, als ik nog over het item twijfel. Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om deze foto's niet voor mezelf te houden, maar ook aan jullie te laten zien! De vorige keer beviel het erg goed, dus ik ga er mee door. Let's go!

Bordeauxrode trui H&M (€9,95) - alweer een tijdje geleden, in februari, paste ik deze trui. We hebben vorig jaar niet echt een strenge winter gehad, maar aangezien het wel koud was had ik warme kleding nodig. Deze trui zag ik bij de H&M en ik vond 'm zo leuk! Op de foto's heb ik ook nog een riempje om de trui gedaan, omdat het er anders wel wat saai leek. Deze trui heb ik ook gekocht.

 Grijze gemêleerde trui H&M (€14,95) - naast de bordeauxrode trui kocht ik ook deze grijze trui. Op het eerste gezicht lijkt ie' misschien wat saai, maar doordat er zoveel verschillende kleuren grijs in zit vind ik 'm juist erg leuk. Ook heel makkelijk om mee te combineren, want de trui past overal bij! Het is dan ook niet gek dat ik deze trui in de afgelopen maanden vaak heb gedragen. 

Grijs/witte driehoekjes vest H&M (€?) - naast de bordeauxrode- en grijze trui paste ik ook deze vest. Ik vond 'm erg leuk, maar toen ik 'm aanhad bleek de vest veel te lang te zijn. Ik denk dat dat zo hoorde bij de vest omdat het wel mijn maat was, maar ik vond het niet zo mooi staan bij mezelf. Volgende keer beter! 

Dan deze outfit van de H&M. Ik was met een vriendin aan het winkelen en als we dan veel leuke items zien bij de H&M, hebben we zin om daar een outfit van samen te stellen en te kijken hoe het staat! Volgens mij was het hier zelfs zo dat we voor elkaar een outfit gingen samenstellen, haha. Ik vond mijn outfit erg geslaagd, ik vind vooral de laarzen en het jasje heel erg mooi! Het bleef helaas alleen bij kijken en foto's maken, want ik was blut.. 

 Gestreepte blouse Primark (€10) - ten slotte heb ik nog paskamer foto's van mijn laatste bezoekje aan de Primark, dat was in de meivakantie! Nog niet heel lang geleden dus. Vorig jaar wilde ik heel graag een streepjesblouse, maar ik kon steeds geen mooie vinden. Nu zag ik er eentje bij de Primark, maar toen ik 'm paste vond ik 'm ook niet heel mooi staan bij mezelf. De blouse leek op de een of andere manier heel mannelijk bij me vond ik, haha. Deze heb ik dus niet gekocht! 

Broek Primark (€15) - de rest van de kleding die ik paste bij de Primark vond ik dan wel weer erg leuk. Deze destroyed jeans vond/vind ik echt geweldig, dus die kon niet anders dan mee naar huis! 

Mouwloze blauwe blouse Primark (€9) - mouwloze blouses zijn altijd handig voor in de lente/zomer, maar als het wat kouder is kun je er ook altijd iets overheen dragen. Ik ben de laatste tijd heel erg fan van deze kleur blauw en ik vond de blouse ook erg leuk staan, dus deze kocht ik ook! 

Witte blouse Primark (€9) - dit is dezelfde blouse als de blauwe, maar dan in het wit. Zoals je ziet schijnen de blouses wel door, dus ik moet er wel sowieso een hemdje onder dragen. Maar, dat vind ik niet zo'n probleem. 

Skater skirt Primark (€7) - de teller van skater skirts staat met deze erbij nu op vier, woehoe! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik vind ze gewoon zo leuk en het zit ook heel fijn. Én daarbij komt ook dat ik deze kleur zó mooi vind! 

Bloemetjes playsuit Primark (€7) - we zijn alweer aangekomen bij het allerlaatste kledingstuk wat ik paste/kocht bij de Primark, namelijk deze playsuit! Super handig voor op vakantie of voor thuis als het heel warm is. Maar het kan ook prima met een panty, zoals jullie laatst al konden zien in een outfit post. En voor de prijs hoefde ik het natuurlijk al helemaal niet te laten. :) 

Welke item vinden jullie het leukst? En wat is het laatste kledingstuk wat jij hebt gekocht?