Barry M | Kingsland Road, Ridley Road & Indigo

In de Engeland shoplog konden jullie al zien dat ik ook een bezoekje bracht aan de Superdrug. De Superdrug is een hele grote drogist waar ze (bijna) alles verkopen wat ook hier (in Nederland) verkrijgbaar is. Bijna, want de Superdrug verkoopt ook een aantal make-up merken die hier alleen via webshops verkrijgbaar zijn. Daar kun je natuurlijk ook bestellen, maar om iets in de winkel te kopen gaat wel zo makkelijk! Bij de Superdrug in Cambridge kocht ik drie Barry M lakjes (mijn eerste van het merk!).

Deze drie nam ik mee (op volgorde van links naar rechts): Kingsland Road - Ridley Road - Indigo. Kingsland Road en Ridley Road zijn een licht roze kleur en een mintgroene kleur met het zogenaamde 'Textured Nail Effect', oftewel een soort liquid sand effect. Deze waren een tijdje geleden helemaal in en ook ik was er wel benieuwd naar! Ik had verwacht dat ze er al niet meer waren, maar verbazing wekkend waren ze er nog bij de Superdrug. Omdat er een hele leuke actie was - namelijk 3 voor 2, nam ik nog één lakje mee, namelijk Indigo. Ik ben de laatste tijd echt gek van deze kleur, die tussen blauw en paars ligt.

Kingsland Road is een zachte, lichtroze kleur. De lak op zich is vrij onopvallend, maar het textuureffect maakt de lak toch een stuk specialer. Als je zin hebt om wat op je nagels te doen maar het geen opvallende, felle lak moet zijn, is dit lakje perfect.

Hoewel ik Kingsland Road erg mooi vind, is Ridley Road toch wel mijn favoriet van de textuur effect nagellak. Ridley Road is een perfecte felle mintgroene kleur, die je  handen net wat bruiner uit laat komen.

Indigo is de enige lak zonder textuur effect die ik heb meegenomen. De naam verklapt de kleur van de lak al, dit lakje heeft namelijk een supermooie indigo blauwe kleur. De kleur ligt tussen donkerblauw- en paars. In het potje vind ik de kleur meer neigen naar paars en wanneer ik de lak op mijn nagels heb juist meer naar blauw.

Ik ben heel erg tevreden met mijn eerste lakjes van Barry M! Niet alleen zien de lakjes er mooi uit op je nagels, de verpakking alleen al ziet er leuk uit. De felle kleuren van de lakjes komen sterk naar boven door de bruine kleur van de letters. Ook is er goed gelet op de details bij de textuur effect lakjes, zoals je kunt zien op de foto's. In alle nagellakjes van Barry M zit 10 ml (veel!) en de lakjes zijn 30 maanden houdbaar. De kwastjes zijn precies goed - niet te groot en niet te klein - en de lak blijft (bij mij) zonder topcoat zo'n 2 - 3 dagen goed zitten.

Barry M kun je in Nederland alleen maar kopen via het internet, via deze webshops (klik op de naam van de webshop, dan word je door gelinkt naar de webshop):


Zoals ik al zei kocht ik mijn Barry M nagellakjes in Londen bij de Superdrug. Daar kosten de 'Textured Nail Effect' nagellakjes (Kingsland  Road en Ridley Road) 3.99 pond per stuk en Indigo koste 2.99 pond. 

Wat vind je van deze Barry M lakjes? En wat vind jij van het 'Textured Nail Effect'?