Outfit | Let the spring begin

Toen ik net mijn nieuwe lens (de 50 mm f/1.8) binnen had, heb ik 'm gelijk die middag uitgeprobeerd met outfit foto's. Hoewel ik er nog wel wat mee moet oefenen, vind ik deze foto's aardig gelukt! Ik vind het zo mooi dat mijn outfit scherp is en de achtergrond wazig(er), dat is de grootste reden dat ik deze lens kocht. Toen mijn tweelingzus en ik foto's gingen maken ging de zon net onder, wat sommige foto's een mooi effect geeft. Kijk je mee naar de outfit die ik droeg?

Trui H&M Skater skirt New Look Panty Primark Spijkerjas Primark Ketting Primark Laarzen Schoenenreus

Ik ben heel blij dat het langzamerhand later donker wordt buiten en dat de zon de laatste tijd veel schijnt, van mij mag de lente al wel weer beginnen. Ik vond één week met sneeuw meer dan genoeg, laat de warmte maar weer komen! 

Q: wat vind jij van mijn outfit en de foto's?