Outfit | Aztec ketting

Mijn bordeauxrode short kocht ik vorig jaar in Amersfoort, alweer een hele tijd geleden. Ik heb 'm in de zomer een paar keer gedragen, maar verder niet. Laatst trok ik 'm 'm aan met mijn grijze trui van de H&M en eigenlijk vond ik dat best leuk staan. Daarnaast zag je in de mini shoplog van laatst al dat ik een nieuwe ketting had gekocht, die draag ik in deze outfit! Kijk je mee naar de foto's van mijn outfit?

Trui H&M Short H&M Panty Primark Laarzen Schoenenreus Ketting Bijou Brigitte

Ik vind het altijd zo irritant aan shorts dat ze zo raar gaan zitten, dat zie je wel op de derde foto. Maar goed, wat ik dan wel heel leuk vind is mijn ketting. Je kunt 'm bijna overal wel mee combineren en dat is zo handig! 

Draag jij shorts in de winter of alleen in de lente/zomer?