New in | H&M & iPod hoesje

Alweer een week geleden ging ik met mijn moeder naar Groningen, om de Media Markt een bezoekje te brengen voor de 21% btw korting. Wat ik daar heb gekocht hebben jullie eergisteren al kunnen lezen, maar daarnaast kocht ik ook nog twee truien bij de H&M. Daarnaast bestelde ik laatst ook een nieuw iPod hoesje.

Ik vind de collectie van H&M op dit moment niet heel bijzonder, met uitzondering de Divided collectie. Deze collectie hebben we niet in de H&M hier in de buurt, dus toen ik in Groningen was keek ik er even rond. Ik vond er twee hele leuke truien, een bordeauxrode en een trui met wit - zwart - grijs (moeilijk te beschrijven wat voor print het is, kijk maar naar de foto's :P). De bordeauxrode trui koste me maar €9,95 en de andere trui €14,95.

Ik bestelde mijn iPod hoesje samen met een vriendin bij Mini in the Box. Hier bestelde ik mijn vorige hoesje ook, en dat beviel prima. De hoesjes komen uit China dus het kan wel 10 - 20 dagen duren tot je het binnen krijgt, maar ik vind het dat zeker waard voor de prijs van het hoesje: maar €2,75! En dan zijn de verzendkosten ook nog eens gratis. Op de webshop was het niet heel goed te zien, maar op het hoesje zitten ook glitters, zo mooi! En nog beter is dat ze niet aflaten.

Q: wat vind jij van mijn aankoopjes? En wat is jouw laatste aankoop?