Flashback | Summer love

Bring me back to summer! Hoewel we niet een hele strenge winter hebben (gehad), kan ik echt niet wachten tot het weer warmer wordt. Het wordt met de dag eerder lichter en later donker - dus dat is al wel voordeliger met foto's maken, maar de temperatuur mag van mij nog wel wat meer stijgen. Aangezien die warmte hier nog niet is, blik ik in dit artikel terug naar de tijd dat die er wél was, naar een rijtje zomer foto's die ik de afgelopen twee jaar heb gemaakt! Kijk je mee? 


Ik word echt vrolijk van al deze zomerse foto's, ik kan nu al niet wachten tot het weer zomer is. En al helemaal omdat ik dan ook foto's kan maken met mijn nieuwe camera en lens, yes! Daar heb ik nu al zin in. 

Q: kan jij ook niet wachten tot het weer zomer wordt? En wat vind je van deze foto's?