Outfit | Tartan blouse & beige cardigan

Het lijkt alweer een hele poos geleden, maar ik ging toch echt nog begin deze maand naar de Primark in Almere. Ik heb jullie al lang mijn aankopen laten zien, maar het werd ook wel tijd voor een outfit met een paar nieuwe kledingstukken, dus hier is ie dan! Ik kan jullie nu alvast verklappen dat bijna de hele outfit van de Primark is (oeps!), maar aan de andere kant is dit wel een voordeel: zo zien jullie gelijk hoe ik mijn nieuwe kledingstukken combineer. Kijk je mee?

Mouwloze blouse Primark Cardigan Primark Spijkerbroek Primark Statement ketting Primark Laarzen H&M

Eigenlijk zag ik er tegenop om foto's te maken in de sneeuw door de kou, maar het viel best mee! Oké, mijn handen vroren er zowat af, maar verder had ik het nog niet eens heel koud zonder jas. Dat komt door deze warme cardigan, naast dat ik 'm erg leuk vind is ie ook nog eens super warm! Verder droeg ik een rode lipstick van Essence en dit was dag 2 met deze krullen, die trouwens zonder hitte en heel makkelijk te maken zijn! Ik heb hiernaast ook nog twee andere manieren hoe ik (zonder hitte!) krullen in mijn haar maak, is het misschien leuk om hier een filmpje/fotoartikel aan te wijden? Laat dat dan maar achter in de comments!

Q: Wat vinden jullie van mijn outfit?