Grammy's 2014 | Make-up Looks

Afgelopen zondag waren de Grammy's 2014! Ik ben niet iemand die zulke award shows trouw volgt, maar ik kijk altijd wel terug naar de outfits en make-up van de celebs. In dit artikel laat ik de vijf make-up looks zien van Beyoncé, Chrissy Teigen, Lorde, Taylor Swift en Rita Ora. Naast de make-up look heb ik ook geprobeerd soortgelijke (budget!) make-up producten te vinden. Zo'n twee jaar geleden deed ik dit ook in een soortgelijk artikel, maar dan van de Oscars

1) H&M 2) Essence 3) Catrice 4) Catrice 5) H&M

Beyoncé heeft haar make-up goed aangepast op haar jurk. Alles is heel classy; en het staat haar geweldig! Bij mij zou een combinatie van zwarte smokey eyes en donkerrode lipstick way too much zijn, maar Beyoncé kan het juist heel goed hebben. 

1) H&M 2) Hema 3) H&M 4) H&M 5) Hema

Chrissy Teigen kende ik nog niet voordat ik de foto's zag, maar ze is een model. Ik vind haar make-up- en haar beide erg mooi; ook goed op elkaar afgestemd. Beide oogt het heel natuurlijk (hoewel ze natuurlijk wel veel make-up op heeft). De peachy blush en de highlighter vind ik erg mooi, vooral in combinatie met lichtroze lippen. 

1) Catrice 2) Catrice 3) Essence 4) Catrice

Ook Lorde heeft een naturelle make-up look, maar dan wel met hele felle lippen, die er echt uitspringen. Paars is niet een kleur die je zo 1 2 3 op je lippen draagt, maar het staat Lorde heel erg mooi, vind ik. 

1) Essence 2) Essence 3) Essence 4) NYC 5) NYC 6) Rimmel 

Taylor Swift rockt 'm zoals altijd weer op de rode loper. Ik vind haar jurk, haar en make-up echt prachtig. Ze heeft haar donkere ooglook (wat van mij ook wel iets lichter had gemogen) gecombineerd met een simpele staart. Naast de paarse oogschaduw draagt ze ook nog een dun lijntje paarse eyeliner.

1) H&M 2) Bourjois 3) Etos 4) Bourjois 5) H&M 6) Catrice

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de muziek van Rita Ora, maar ze ziet er wel altijd prachtig uit bij een award show. De donkerpaarse smokey eyes heeft ze gecombineerd met (alweer) een lichtroze lipgloss. Ik vind het totaalplaatje van haar make-up en haar haar zó mooi! 

Q: welke make-up look vind jij het mooist?