50% korting actie bij DA: shoplog!

Laatst gingen we (mijn vriendinnen en ik) nog even winkelen na school, omdat het vakantie was en omdat we inkopen moesten doen voor Sinterkerst. Toen we bij de DA kwamen, bleek dat er 50% korting was op (bijna) alle make-up merken, dus daar hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt! Ik was van plan om dit heel artikel zo snel mogelijk online te zetten zodat jullie ook van de actie konden profiteerden, maar als ik op internet kijk of in de DA folder, zie ik nergens een 50% korting actie, heel raar! Dus misschien was het alleen bij deze DA zo? In ieder geval, deze actie kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan, kijk je mee naar mijn shoplog?

De buit! In totaal was ik zo'n €14 kwijt, want ik kocht naast dingen voor mezelf ook nog wat voor iemand anders. Maar, in plaats van €14 zou ik dus eigenlijk iets van €28 kwijt zijn, woohoo! De kerst nagelstickers kreeg ik er gratis bij, en zoals je kunt zien had ik ze hier al gebruikt, namelijk voor het ''christmas nail-arts'' artikel wat laatst online stond.

Ik hoorde van vele (Amerikaanse) Youtubers/bloggers dat deze mascara van Maybelline, Great Lash, heel goed was. Ik las laatst zelf in een tijdschrift (volgens mij was het de 'Fashionista) dat dit het bestverkopende product wereldwijd was, dus daarom wilde ik 'm natuurlijk proberen! Ik ben normaal meer van een budget mascara zoals die van Catrice (die vind ik altijd erg fijn) dus ik had nog nooit zo'n 'dure' als deze van Maybelline gekocht. Normaal kost deze mascara €11,99 en nu dus maar €5,99!

Rechts onderaan zie je een glitter lakje van Miss Sporty. Deze was al heel budget vóór de korting (€2), en nu koste die nog maar €1! Het is wel een glitter topcoat, dus het is de bedoeling dat je 'm over een andere lak aanbrengt, maar dat had ik ook wel verwacht. De lak heeft geen naam (jammer!).

219 Foil Flash - 220 Knitted Gold
En dan als laatste, deze twee lakjes van Maybelline, de Color Show Brocades! Deze twee zag ik ook al bij andere blogs en ik vond ze zó mooi dat ik ze ook graag wilde hebben. Normaal zijn ze ook niet heel duur, namelijk €3,99, maar als je er twee koopt ben je toch wel €8 kwijt. En nu per stuk dus maar €1,99! In deze 'Brocades' collectie zitten ook nog twee andere glitterlakjes.

Dat waren mijn aankoopjes alweer! Welke aankoop vind je het leukst? En waar wil jij een review van zien? Laat maar weten in de comments!