SINTERKLAAS WISHLIST

Jaa, Sinterklaas is weer in het land! Ook dit jaar viert onze familie het weer met elkaar, maar toen bedacht ik me dat ik nog helemaal niet wist wat ik moest  vragen.. Na wat rond surfen op het net kwam ik daar zo achter, want er zijn een boel dingen die ik wil hebben! We kopen altijd voor elkaar iets van rond de €15 - €20. Ik heb veel verschillende dingen  op mijn verlanglijst gezet, zodat het toch een verassing blijft van wat ik nou precies krijg. Kijk je mee?


  • Remington Pearl Wand €34,99 - ik maak altijd krullen met een stijltang en dat gaat prima, maar het lijkt me toch ook wel erg fijn om een krultang te hebben. Deze zag ik bij een paar Youtubers en hij ziet er heel goed uit! Het lijkt me even wennen, maar als het goed is zit er een hittebestendige handschoen bij, zodat je je niet kan verbranden. 
  • Demi Lovato boek Staying Strong €13,99 - wisten jullie al dat Demi Lovato een boek heeft geschreven? Ik, als grote Demi Lovato fan moet deze natuurlijk in huis hebben! Het boek is  nog niet erg lang uit maar al wel verkrijgbaar op bol.com voor maar 14 euro! 
  • Birdy CD Fire Within €14.99 - zoals jullie wel weten ben ik heel erg fan van Birdy, ik ga zelfs in februari naar een concert van haar! Tot dan kan ik in ieder geval genieten van haar nieuwste album (als ik die krijg, haha), Fire Within. Ik vind echt alle liedjes die erop staan leuk! 
  • Katy Perry parfum Killer Queen €15,75/15 ml - jullie hebben vast meegekregen dat Katy Perry laatst haar nieuwe parfum 'Killer Queen' uitbracht. Ik heb 'm al even geroken bij de DA en ik vind 'm echt heel lekker! Laatst ging mijn 'Heat Rush' parfum van Beyoncé op, dus ik heb ook een nieuwe nodig. 
  • Boek Suzanne Collins - De Hongerspelen €10 - en dan als laatste, het boek 'de Hongerspelen'! Jullie weten misschien wel dat ik een enorme fan ben van de Hongerspelen, ik ga toevallig vandaag ook naar Catching Fire de film, eindelijk! Deel twee en drie van deze broeken trilogie heb ik al gekocht, ik moet alleen nog het eerste deel hebben dus daarom staat die ook op mijn verlanglijst. Normaal ben ik niet zo van het boeken kopen (dan haal ik ze wel bij de bibliotheek), maar deze boeken zijn een uitzondering. Ik heb ze nu allemaal al wel drie (als het niet meer is) keer gelezen, en ik raak er niet zat van.
Alles kun je vinden bij bol.com, behalve het parfum. Deze heb ik gevonden bij de Douglas. 

Vier jij Sinterklaas of Kerst (of allebei)? En wat staat er op jóúw wishlist?