OUTFIT: FOREST

Het is vandaag alweer 1 november, wow! De tijd gaat zo snel. Nog twee maanden en dan zitten we alweer in 2014, dat gevoel heb ik totaal niet. Vorige week ging ik met mijn moeder, zusje, broertje en een vriendje van mijn broertje naar het bos, wat alweer een hele tijd geleden was. Ik vind het altijd zo leuk om aar het bos te gaan in de herfst, het ziet er dan zo mooi uit met die bladeren. Mijn zusje maakte er ook outfit foto's van me, dus die ga ik aan jullie laten zien in dit artikel!

Blouse H&M Denim gilet Primark Ketting Primark Broek Primark Laarzen H&M

Ik besef me nu dat dit de eerste outfit is met mijn nieuwe laarzen van de H&M! Ik heb ze de laatste tijd echt abnormaal veel gedragen, zo blij ben ik er mee <3 Ik kocht mijn denim gilet toen ik op vakantie was, toen kon ik 'm nog over een top dragen. Maar, nu is het daar natuurlijk te koud voor. Ik vind het ook jammer om 'm dan in mijn kast te laten liggen totdat ik 'm in de lente of zomer weer aankon, dus zo kwam ik op deze combinatie! Het is niet een super speciale outfit, maar wel een outfit die ik de afgelopen tijd veel heb gedragen. Ik vind dat de gilet de outfit gelijk een stukje minder saai maakt, en jullie? 

Wat vinden jullie van mijn outfit?