5 X OUTFIT SETJES MET AZTEC SJAAL

Ik ben gek op mijn aztec sjaal van de Primark, maar door de kleuren die erin zitten vind ik 'm nog aardig lastig te combineren. Er zit vooral veel oranje in wat ik erg mooi vind, maar aangezien ik nauwelijks oranje kledingstukken in mijn kast heb liggen en ik ook niet veel kleding weet waar ik deze kleur mee kan combineren, besloot ik om net zoals bij mijn H&M laarzen vijf outfitsetjes te maken zodat ik weet wat ik er bij kan aantrekken! Het vorige artikel viel goed in de smaak, dus daarom besloot ik om nog eentje te doen! Kijk je mee?

OUTFIT #1 - OWL SWEATER
Trui Primark Skater Skirt New Look Parka New Look Laarzen H&M

Ik vind de combinatie van een trui met een skater skirt erg leuk, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Dat moet ik binnenkort maar eens gaan doen! De witte kleur van de trui en de zware skater skirt vind ik alleen wat saai, dus ik heb de outfit wat opgevrolijkt door de sjaal en de parka. En mijn laarzen van de H&M kunnen natuurlijk niet ontbreken! Wat niet op de foto staat, maar wat ook zeker niet moet ontbreken aan deze outfit is een panty. 

OUTFIT #2 - BURGUNDY CARDIGAN
Top Vogue magazine Vest H&M Spijkerbroek H&M Laarzen Schoenenreus

Hier heb ik over zitten twijfelen, omdat ik me af vroeg of de bordeauxrode kleur van de vest nou wel/niet mooi combineerde bij de aztec sjaal. Er zit wel een soort van bordeauxrode kleur in de sjaal, maar zoals je op de foto al ziet is dat toch niet precies dezelfde kleur als de vest. Toch heb ik het maar gedaan, want je moet durven in de mode, toch? Ik heb deze outfit ook al in het echt gedragen, en dan vind ik 'm toch wel erg leuk. De laarzen zijn neppe Dr. Martens, ze zijn van mijn tweelingzusje. 

OUTFIT #3 - LITTLE BLACK DRESS
Jurkje C&A Blouse Primark Laarzen H&M

Ik draag nooit jurkjes naar school, omdat ik dat te netjes vind, dus ik maakte een outfit setje waarin de jurk wat minder netjes lijkt. Deze jurk kocht ik in de zomer alvast voor de Kerst, ik was er lekker vroeg bij! Tot nu toe heb ik 'm nog niet gedragen omdat ik 'm dus wil aandoen met Kerst, maar dat kan ook wel eerder als je er een casual outfit van maakt. Ik vind 'm wel erg geslaagd! De sjaal vind ik er ook mooi bij, zonder de sjaal zou ik de outfit wat te saai hebben gevonden. 

OUTFIT #4 - STRIPES TOP
Top H&M Blouse Primark Broek Primark Laarzen Schoenenreus

Weer een outfit met deze spijkerblouse! Bij het foto's maken dacht ik er totaal niet over na, maar als ik de foto's zo terug kijk is deze outfit print op print. Streepjes en aztec, hmm.. De laatste tijd zie je steeds vaker print op print en eigenlijk vind ik het ook wel kunnen. Een donkergroene broek vind ik geweldig voor de herfst, deze van de Primark draag ik dan ook vaak. 

OUTFIT #5 - BIKER JACKET
Blouse H&M Jas H&M Spijkerbroek H&M Laarzen Schoenenreus

En dan komen we alweer bij de laatste outfit. Een outfit met mijn nieuwe biker jacket kon natuurlijk niet combineren. Ook hier zit bordeauxrood in, maar dan wat subtieler als bij de vest van outfit twee. Een witte blouse past echt overal bij, zo ook bij deze sjaal! 

Mijn favoriete outfit is outfit twee, welke outfit is jouw favoriet? Ik ben benieuwd!