MAYBELLINE BABY LIPS

In Amerika zijn ze een grote hype en volgens mij is er geen een Amerikaanse blogger/Youtuber die ze niet heeft. Ik heb het natuurlijk over de Baby Lips van Maybelline! Toen ik hoorde dat de Baby Lips ook werden verkocht in Nederland, was ik helemaal blij. Al is de populariteit hier nog niet echt losgebarsten omdat ze maar slecht verkrijgbaar zijn. Maar toen ik laatst met een vriendin in de DA was om te kijken of ze ze daar hadden, zagen we ze ineens liggen bij de kassa - en ook nog eens heel erg veel! Er zijn vijf verschillende smaken verkrijgbaar, en daar heb ik drie van meegenomen.
Zoals ik al zei bestaan er vijf verschillende geuren (in Amerika zijn het er véél meer maar ze hebben het hier in Nederland tot nu toe op deze vijf gehouden) ieder met zijn eigen geur. Twee van de vijf lipbalms hebben ook nog een mooi kleurtje. Ik heb Hydrate, Cherry Me en Pink Punch. Ik vind alleen de verpakking van de lip balms al super gedaan, ze zien er heel vrolijk uit en het lettertype past er heel goed bij! Ik vind het qua verpakking ook echt verschil maken met bijvoorbeeld een lipbalm/lipstick van een ander merk. Als je de dop eraf trekt gaat dat net even wat moeilijker als bij een lipbalm van een ander merk, je merkt gelijk dat de kwaliteit goed is. 

Hydrate - Cherry Me - Pink Punch

Hydrate - is zoals de naam al zegt een hydraterende lip balm. De balm heeft geen kleur, maar ruikt wel erg lekker naar citroen (niet te overheersend gelukkig). 
Cherry me - is één van de twee lipbalms met een kleurtje, deze heeft een dieprode kleur. De balm ruikt heel erg lekker naar kersen, maar deze is ook zeker niet te chemisch. Deze doet me heel erg denken aan een lip balm die ik vroeger had van Labello, die rook precies zo. 
Pink Punch - en dit is de tweede lip balm met een kleurtje (ja, ik heb ze allebei!), deze heeft een roze kleur en heeft een heerlijk tropische geur. 

Ik vind het fijn dat de lipbalms zo heerlijk (fris) ruiken, en totaal niet chemisch. Dit as namelijk wel iets waar ik bang voor was. 

Maybelline heeft 105 vrouwen de Babylips een week lang laten testen, en op de achterkant van de verpakking staat van elke Baby Lip het resultaat in procenten (beoordeeld op lippen waren zichtbaar zachter, lippen waren zichtbaar mooier, lippen waren zichtbaar gehydrateerd en lippen waren zichtbaar gevoed). Als je naar het gemiddelde kijkt komt Pink Punch, de roze kleur, het beste uit de test.

En dan nu.. de swatches! Ik probeerde ze eerst op mijn arm uit en ik verbaasde me over de goede pigmentatie van de roze (Pink Punch)- en de rode (Cherry Me) kleur. Hydrate is een hele lichte kleur die alleen glans afgeeft, ik had ook niet anders verwacht. 

Hydrate is, zoals ik ook al verwachte, een doorschijnende kleur die alleen een glansje geeft op je lippen. Maar hydrateren doet ie zeker!

Cherry Me geeft wel wat meer kleur af dan Hydrate, maar ik had meer kleur verwacht. Op mijn arm leek de pigmentatie een stuk beter, jammer! Maar, dat wil niet zeggen dat ik deze (lichtere) kleur niet mooi vind. 

Ook Pink Punch vind ik een hele mooie kleur. De kleur is in het echt wat heftiger en beter te zien op je lippen, hij komt op de camera niet goed overeen. Wel zie je hier goed dat deze balm wat in de lijntjes trekt, maar dit kan ook komen door dit weer, dan zijn mijn lippen er altijd een stuk minder aan toe. 

Wat vind ík van de lipbalms?
Ik ben tevreden over de Baby Lips van Maybelline. Ze smeren fijn (ze zijn heel romig), ze voelen heel zacht aan en blijven redelijk lang zitten. Ik vind de verpakking super, en ze ruiken alle drie ook heel erg lekker (en niet te chemisch!!). Ook de prijs van deze lip balms vind ik heel erg meevallen (zeker voor Maybelline), normaal kosten ze €3,49 en met korting betaalde ik er €2,99 in de DA voor. Het enige wat wat ik wat minder vind is dat de balms met kleur in de lijntjes kunnen trekken.

Maybelline Baby Lips € 3,49 – bij de drogist (DA) te koop

Hebben jullie de Maybelline Baby Lips al gespot in de winkel?