AUTUMN ♥

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's liet zien van foto's die ik heb gemaakt, en nu het herfst is leek het me een goed excuus. Deze week heb ik herfstvakantie, maar ik vind niet echt dat je het vakantie kunt noemen. Ik heb de week na de herfstvakantie mijn eerste tentamenweek, dus eigenlijk leer ik vooral heel veel in de vakantie. Toch probeer ik tussendoor wel leuke dingen te doen, zo zijn we eergisteren naar de dierentuin in Emmen geweest, gisteren naar het bos en ga ik vrijdag naar Romy, daar heb ik superveel zin in! Je kunt aan de foto's goed zien van welke foto's ik houd, namelijk die met bokeh! Dat vind ik zó mooi. Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt in het bos, die zal ik binnenkort ook laten zien. Mijn zusje heeft in de dierentuin én in het bos ook foto's van mijn outfit gemaakt, dus die zullen binnenkort ook wel verschijnen. En dan als laatste, zien jullie die dwergmangoesten (ik had nog nooit eerder van deze dieren gehoord tot maandag, haha) op de laatste foto? Ze waren allemaal bezig met iets anders, tot ze een hard geluid hoorden en allemaal die kant opkeken, en toen maakte ik deze foto; zo schattig! 

Heb jij al wat leuks gedaan in de herfstvakantie of ga je nog iets leuks doen?