Win: infinity sieraden van Webstash!


Yes, vandaag weer eens een winactie! Aangezien mijn blog over een week (17 september) alweer twee jaar bestaat (!!) wil ik dat graag met jullie vieren, en hoe kan dat beter dan met een winactie? Van de webshop Webstash ontving ik twee infinity sieraden en ik deed er ook nog een armbandje met roze doodshoofdjes bij.

Wat is Webstash? 
Webstash is een webshop die naast hele leuke sieraden, ook kleding, accessoires en tassen verkoopt. Je vind er alles wat er op dit moment helemaal trending is, zo vind je er onder andere Céline Paris shirts, een BH met studs, een galaxy legging, neon, kruisjes- en infinity sieraden. En dat allemaal voor een hele lage prijs! Ik vind de webshop er ook erg mooi, maar wel overzichtelijk uitzien.

Wat kun je winnen?
♥ Gouden infinity armbandje van Webstash
♥ Gouden infinity ring van Webstash
♥ Armband met roze doodskopjes van New Yorker

Aangezien je infinity sieraden de laatste tijd heel veel ziet, leek het me leuk om hier twee sieraden van weg te geven. De armband komt jullie misschien wel bekend voor, deze liet ik zien in een paar shoplogs geleden. Toen kocht ik hier niet één van, maar twee! Dus ook eentje om weg te geven aan jullie. 

Wat moet je doen om mee te doen?
♥ Laat een reactie achter waarin je duidelijk laat zien dat je meedoet én vul je e-mailadres op de goede plek in het juistje vakje, zodat ik je kan mailen als je hebt gewonnen. 
♥ Volg IHBF op Bloglovin en like dit artikel. 
♥ Volg Webstash op Twitter of like de Facebookpagina (of doe allebei)

Wat mag je doen?

♥ Plaats de volgende tweet op Twitter en zet de link in je reactie: 'Win infinity sieraden van @Webstash_nl op iheartbeautyfashion.blogspot.nl! http://ow.ly/oJXw0 @MyrtheHoekstra' +1♥ Abonneer je op mijn Youtube kanaal +1

Dat is alles! Veel succes met het meedoen, 17 september (als mijn blog dus twee jaar bestaat, feestje!) wordt de winnares bekend gemaakt. Doe jij mee?