Trends die ik nooit begrepen heb

Er zijn genoeg trends die ik helemaal te gek vind, maar natuurlijk zitten er ook een paar bij die ik helemaal niets vind. Dat maakt niet uit, want die heeft iedereen. Het leek me leuk om de trends die helemaal hot & happening waren/zijn maar die ik niks vond/vind aan jullie te laten zien. Als jij een trend die ik niet leuk vind wel heel leuk vind en graag draagt, moet je daar natuurlijk vooral mee doorgaan, iedereen heeft zijn eigen stijl en mening over bepaalde trends. Zo kan het ook best zijn dat ik een trend heel leuk vind en jij helemaal niet, zo gaat dat nou eenmaal!

#1 - NIKE AIR MAX 

Ik ben sowieso al niet zo van de sneakers, maar de Nike Air Max vind ik al helemaal niets. Het kan best zo zijn dat ze heerlijk lopen (zo zien ze er ook wel uit) maar deze schoenen zijn niet weggelegd voor mij. Maakt niet uit of je een jongen of meisje bent, ik vind ze voor beide vreselijk. 

#2 - NICKELSON JASSEN 

Oké, ik geef toe - zo'n jas heb ik ook al eens gehad. Dan niet van het echte merk, maar toch. Ik was toen wel een paar jaartjes jonger. Altijd als ik zo'n jas aan had leek ik net een knakworst, als ik foto's terugkijk van mezelf kan ik mezelf wel keihard uitlachen, haha. 

#3 - BLOEMEN OORHANGERS 

Deze waren in de zomer van 2012 helemaal in, bloemen oorhangers! Dat was zo'n grote oorhanger en daar zat dan een neppe bloem in. Het stond wel erg vrolijk voor in de zomer, maar ik vond het bij mezelf maar niets. Ik heb volgens mij toen wel overwogen om er een te kopen, maar ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan en daar ben ik nu heel blij om, want dan was het vast een miskoop geweest. 

#4 - GLITTER UGGS 

Ik weet niet of dit ooit een trend is geweest, maar afgelopen winter zag je glitter uggs best vaak voorbijkomen. Ik vind 'normale' uggs best leuk en heerlijk warm (dat vooral!!), maar glitter uggs: nope. Nee, deze trend snap ik écht niet. 

#5 - KNIELAARZEN 

Deze zag je vorig jaar ook al wel voorbijkomen en dit najaar nog meer, knielaarzen! Oftewel laarzen die over je knie komen. Ik vind het maar niks, geef mij maar enkellaarsjes! Knielaarzen zijn waarschijnlijk warmer, maar het lijkt me ook niet heel lekker zitten als je laars helemaal over je knie zit. 

#6 - HAREMBROEKEN

Nee, dit is ook niets voor mij, harembroeken! Ik vind ze op de foto hierboven meer op een zwarte piet broek lijken. Toch heb ik bij de harembroeken wel een uitzondering, want ik vind sommige harembroeken met een leuke print nog wel leuk (bijvoorbeeld deze). Ik begrijp het ook nog wel als je zo'n harembroek zoals deze twee hierboven thuis draagt als relax broek, maar laat 'm maar lekker thuis liggen als je naar buiten gaat. 

#7 - KITTEN HEELS 

Nou draag ik normaal al geen schoenen met hakken, maar als ik ze dan zal kopen, dan zal ik zeker niet voor deze kitten heels gaan. Hee lang dachten de modeontwerpers ''hoe hoger, hoe beter'' over de hak, maar sinds dit jaar zijn lagere hakken weer in. Ze lopen vast een stuk comfortabeler, maar ik vind ze helemaal niets. Hoe leuk de kleur en het detail bij de hak ook is bij de tweede pumps. 

#8 - ADIDAS VEST

Dit was helemaal in toen ik in de eerste klas van de middelbare school (2010/2011), de Adidas vest. Hoewel ik er toen graag een wilde hebben (maar het te duur was), ben ik nu blij dat ik er geen gekocht heb. Ik vind de vest wel leuk (en sommige kleuren ook, zoals de vest linksonder) en zo'n vest is ook perfect als je gaat sporten, maar omdat de halve school ermee liep, was de leukheid er voor mij al snel af. Er waren zelfs genoeg jongens/meiden die er een stuk of 2/3 hadden en daarvan iedere dag wel een aan hadden. 

#9 - SNEAKER WEDGES 

En dan de laatste trend alweer, sneaker wedges! Ik weet zeker dat heel veel van jullie deze trend wel leuk vinden (don't judge me), maar ik vind het maar niets. Hoewel ik ze bij sommige outfits nog wel leuk vind staan, vind ik de combinatie van de sneaker en de sleehak toch te apart. 

Welke trends heb jij nooit begrepen?